Joey Coleman

Ei ühtki kaotatud klienti enam

335-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat

Inspiratsiooniraamatukogu 2022


Auhinnatud spiiker ja ärikonsultant Joey Coleman õpetab inimestele ja ettevõtetele üle kogu maailma, kuidas muuta ühekordse ostu sooritaja eluaegseks kliendiks.

Colemani kliendilojaalsuse teooria ei keskendu turundusele ega müügitehingu lukku löömisele, vaid suhtlusele, mida klient ettevõtte poolt esimese saja päeva jooksul kogeb.

Kuigi uued kliendid tunnevad rõõmu, eufooriat ja elevust, muutuvad need ostjakahetsuse maad võttes kiiresti hirmuks, kahetsuseks ja ebakindluseks. Esimese saja päeva jooksul pärast esmaostu sooritamist lõpetab valdkonnast hoolimata umbes 20% – 70% uutest klientidest ettevõttega koostöö, sest nad tunnevad end väga kiiresti mahajäetuna.

Raamatus «Ei ühtki kaotatud klienti enam» pakub Joey Coleman välja lähenemismeetodi, mis kasvatab oluliselt kliendi lojaalsust ja sellest johtuvalt ka joonealust numbrit. Ta toob välja klienditeekonna kaheksa erinevat emotsionaalset etappi, mida klient esimese saja päeva jooksul läbib olenemata sellest, kas ostuks oli äkkotsusena kohv Starbucksist või läbikaalutletult esimene kodu. Kui suudad mõista ja ette näha kliendi emotsioone, on Sul võimalik kasutada palju erinevaid tööriistu ja tehnikaid, et pikk ja hindamatu suhe kliendiga kivisse raiuda. Colemani süsteemi toetavad raamatus kirjeldatud uuringud ja juhtumianalüüsid, mis näitavad, kuidas oma valdkonna parimad ettevõtted loovad erilisi kogemusi igas kliendi emotsionaalses etapis. See on raamat, mis peab olema iga ettevõtja, firmajuhi, müügi, turunduse ja klienditeeninduse eest vastutava meeskonnaliikme laual.

Kui ma saaksin soovitada ainult ühte turundusraamatut, siis oleks selleks «Ei ühtki kaotatud klienti enam». Loe see läbi, rakenda saadud teadmised ning su ettevõttel on kordades suurem šanss edu saavutada. – Timo Porval, Turunduslabor.ee eestvedaja
Alates 32,00 €
Auhinnatud spiiker ja ärikonsultant Joey Coleman õpetab inimestele ja ettevõtetele üle kogu maailma, kuidas muuta ühekordse ostu sooritaja eluaegseks kliendiks.

Colemani kliendilojaalsuse teooria ei keskendu turundusele ega müügitehingu lukku löömisele, vaid suhtlusele, mida klient ettevõtte poolt esimese saja päeva jooksul kogeb.

Kuigi uued kliendid tunnevad rõõmu, eufooriat ja elevust, muutuvad need ostjakahetsuse maad võttes kiiresti hirmuks, kahetsuseks ja ebakindluseks. Esimese saja päeva jooksul pärast esmaostu sooritamist lõpetab valdkonnast hoolimata umbes 20% – 70% uutest klientidest ettevõttega koostöö, sest nad tunnevad end väga kiiresti mahajäetuna.

Raamatus «Ei ühtki kaotatud klienti enam» pakub Joey Coleman välja lähenemismeetodi, mis kasvatab oluliselt kliendi lojaalsust ja sellest johtuvalt ka joonealust numbrit. Ta toob välja klienditeekonna kaheksa erinevat emotsionaalset etappi, mida klient esimese saja päeva jooksul läbib olenemata sellest, kas ostuks oli äkkotsusena kohv Starbucksist või läbikaalutletult esimene kodu. Kui suudad mõista ja ette näha kliendi emotsioone, on Sul võimalik kasutada palju erinevaid tööriistu ja tehnikaid, et pikk ja hindamatu suhe kliendiga kivisse raiuda. Colemani süsteemi toetavad raamatus kirjeldatud uuringud ja juhtumianalüüsid, mis näitavad, kuidas oma valdkonna parimad ettevõtted loovad erilisi kogemusi igas kliendi emotsionaalses etapis. See on raamat, mis peab olema iga ettevõtja, firmajuhi, müügi, turunduse ja klienditeeninduse eest vastutava meeskonnaliikme laual.

Kui ma saaksin soovitada ainult ühte turundusraamatut, siis oleks selleks «Ei ühtki kaotatud klienti enam». Loe see läbi, rakenda saadud teadmised ning su ettevõttel on kordades suurem šanss edu saavutada. – Timo Porval, Turunduslabor.ee eestvedaja
Tooteinfo
Tootekood R0290759
Aasta 2022
Autor Joey Coleman
Kirjastus Inspiratsiooniraamatukogu
Tõlkija Kris Leinatamm
Köide pehme
Lehekülgi 335
EAN 9789916970027
Keel eesti
Teema majandus, äri

Kas kõik raamatud on kohe saadaval?

Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul. 

Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.


Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?

Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit.
Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu
leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest. 


Kuidas raamatud kätte saab?

Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.


Millises seisukorras on kasutatud raamatud?

Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.