Töövihik on 5–7-aastaste laste jaoks, kes valmistuvad kooliks koolieelikute õpirühmades või lasteaia vanemates rühmades. Seda töövihikut on võimalik kasutada ka lapsevanematel oma lapsega kodus tegeldes. Vihiku koostamisel on arvestatud õppe- ja kasvatustegevuse eesmärkidest lähtuvaid nõudeid ja ainetevahelisi seoseid. See toetab lapse loomulikku huvi hankida teadmisi ja saada kogemusi ümbritseva elu, looduse ja ühiskonnanähtuste kohta ning on abiks ümbritseva maailma mõistmisel ja tervikliku maailmapildi kujunemisel.
Õpisisu valikul on lähtutud elulähedusest (koduloolisuse põhimõtetest), mida on püütud rakendada kõigi ainevaldkondade käsitlemisel. Töövihiku läbivad teemad on kodu, koduümbruse loodus ja loomad, inimese eluolu ja tegevus. Nende teemade puhul tuuakse esile inimese ja tema elukeskkonna vahelisi seoseid aastaaegade taustal, inimese ja looduse ühtekuuluvust rõhutades.
Töövihik koosneb kahest osast. Esimene osa sisaldab õppematerjali septembrist detsembrini ja teine jaanuarist maini. Töö on jaotatud kuude kaupa nii, et iga nädala jaoks on üks läbiv kodulooline teema, kuhu on koondatud erinevaid harjutusi-ülesandeid nii eesti keelest, matemaatikast kui ka loodusõpetusest. Vihikus on harjutusi, mis sobivad kõnearenduseks ja lugema-kirjutama õppimise eelduste väljakujunemiseks. Suurt tähelepanu on pööratud käelisele tegevusele nii joonistamise, värvimise kui ka kirjutamise abil.
Olulisel kohal on ka eriharjutused, mis toetavad lapse psüühiliste protsesside – taju, mälu, mõtlemise – arendamist ja õppimise alusoskuste, vaatlus- ja kuulamisoskuse, võrdlemis-, järjestamis-, loendamis-, mõõtmis- ja rühmitamisoskuse kujundamist.
Töövihiku lõppu on lisatud teemade täpsemad selgitused ja metoodilised soovitused harjutuste läbiviimiseks.
Töövihik on 5–7-aastaste laste jaoks, kes valmistuvad kooliks koolieelikute õpirühmades või lasteaia vanemates rühmades. Seda töövihikut on võimalik kasutada ka lapsevanematel oma lapsega kodus tegeldes. Vihiku koostamisel on arvestatud õppe- ja kasvatustegevuse eesmärkidest lähtuvaid nõudeid ja ainetevahelisi seoseid. See toetab lapse loomulikku huvi hankida teadmisi ja saada kogemusi ümbritseva elu, looduse ja ühiskonnanähtuste kohta ning on abiks ümbritseva maailma mõistmisel ja tervikliku maailmapildi kujunemisel.
Õpisisu valikul on lähtutud elulähedusest (koduloolisuse põhimõtetest), mida on püütud rakendada kõigi ainevaldkondade käsitlemisel. Töövihiku läbivad teemad on kodu, koduümbruse loodus ja loomad, inimese eluolu ja tegevus. Nende teemade puhul tuuakse esile inimese ja tema elukeskkonna vahelisi seoseid aastaaegade taustal, inimese ja looduse ühtekuuluvust rõhutades.
Töövihik koosneb kahest osast. Esimene osa sisaldab õppematerjali septembrist detsembrini ja teine jaanuarist maini. Töö on jaotatud kuude kaupa nii, et iga nädala jaoks on üks läbiv kodulooline teema, kuhu on koondatud erinevaid harjutusi-ülesandeid nii eesti keelest, matemaatikast kui ka loodusõpetusest. Vihikus on harjutusi, mis sobivad kõnearenduseks ja lugema-kirjutama õppimise eelduste väljakujunemiseks. Suurt tähelepanu on pööratud käelisele tegevusele nii joonistamise, värvimise kui ka kirjutamise abil.
Olulisel kohal on ka eriharjutused, mis toetavad lapse psüühiliste protsesside – taju, mälu, mõtlemise – arendamist ja õppimise alusoskuste, vaatlus- ja kuulamisoskuse, võrdlemis-, järjestamis-, loendamis-, mõõtmis- ja rühmitamisoskuse kujundamist.
Töövihiku lõppu on lisatud teemade täpsemad selgitused ja metoodilised soovitused harjutuste läbiviimiseks.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://www.raamatukoi.ee/valmistume-kooliks_2017196629Valmistume kooliks 1. osahttps://www.raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789985039953-489_1_1.webp00EUROutOfStock/lasteraamatud/laste tegevusraamatud/lasteraamatud/laste tarkuseraamatud/Kõik raamatud/humaniora, socialia/pedagoogika, kasvatus/Kõik raamatud/õpikudTöövihik on 5–7-aastaste laste jaoks, kes valmistuvad kooliks koolieelikute õpirühmades või lasteaia vanemates rühmades. Seda töövihikut on võimalik kasutada ka lapsevanematel oma lapsega kodus tegeldes. Vihiku koostamisel on arvestatud õppe- ja kasvatustegevuse eesmärkidest lähtuvaid nõudeid ja ainetevahelisi seoseid. See toetab lapse loomulikku huvi hankida teadmisi ja saada kogemusi ümbritseva elu, looduse ja ühiskonnanähtuste kohta ning on abiks ümbritseva maailma mõistmisel ja tervikliku maailmapildi kujunemisel.<br /><br />Õpisisu valikul on lähtutud elulähedusest (koduloolisuse põhimõtetest), mida on püütud rakendada kõigi ainevaldkondade käsitlemisel. Töövihiku läbivad teemad on kodu, koduümbruse loodus ja loomad, inimese eluolu ja tegevus. Nende teemade puhul tuuakse esile inimese ja tema elukeskkonna vahelisi seoseid aastaaegade taustal, inimese ja looduse ühtekuuluvust rõhutades.<br /><br />Töövihik koosneb kahest osast. Esimene osa sisaldab õppematerjali septembrist detsembrini ja teine jaanuarist maini. Töö on jaotatud kuude kaupa nii, et iga nädala jaoks on üks läbiv kodulooline teema, kuhu on koondatud erinevaid harjutusi-ülesandeid nii eesti keelest, matemaatikast kui ka loodusõpetusest.<br />Vihikus on harjutusi, mis sobivad kõnearenduseks ja lugema-kirjutama õppimise eelduste väljakujunemiseks. Suurt tähelepanu on pööratud käelisele tegevusele nii joonistamise, värvimise kui ka kirjutamise abil.<br /><br />Olulisel kohal on ka eriharjutused, mis toetavad lapse psüühiliste protsesside – taju, mälu, mõtlemise – arendamist ja õppimise alusoskuste, vaatlus- ja kuulamisoskuse, võrdlemis-, järjestamis-, loendamis-, mõõtmis- ja rühmitamisoskuse kujundamist.<br /><br />Töövihiku lõppu on lisatud teemade täpsemad selgitused ja metoodilised soovitused harjutuste läbiviimiseks. Töövihik on 5–7-aastaste laste jaoks, kes valmistuvad kooliks koolieelikute õpirühmades või lasteaia vanemates rühmades. Seda töövihikut on võimalik kasutada ka lapsevanematel oma lapsega kodus tegeldes. Vihiku koostamisel on arvestatud õppe- ja kasvatustegevuse eesmärkidest lähtuvaid nõudeid ja ainetevahelisi seoseid. See toetab lapse loomulikku huvi hankida teadmisi ja saada kogemusi ümbritseva elu, looduse ja ühiskonnanähtuste kohta ning on abiks ümbritseva maailma mõistmisel ja tervikliku maailmapildi kujunemisel.<br /><br />Õpisisu valikul on lähtutud elulähedusest (koduloolisuse põhimõtetest), mida on püütud rakendada kõigi ainevaldkondade käsitlemisel. Töövihiku läbivad teemad on kodu, koduümbruse loodus ja loomad, inimese eluolu ja tegevus. Nende teemade puhul tuuakse esile inimese ja tema elukeskkonna vahelisi seoseid aastaaegade taustal, inimese ja looduse ühtekuuluvust rõhutades.<br /><br />Töövihik koosneb kahest osast. Esimene osa sisaldab õppematerjali septembrist detsembrini ja teine jaanuarist maini. Töö on jaotatud kuude kaupa nii, et iga nädala jaoks on üks läbiv kodulooline teema, kuhu on koondatud erinevaid harjutusi-ülesandeid nii eesti keelest, matemaatikast kui ka loodusõpetusest.<br />Vihikus on harjutusi, mis sobivad kõnearenduseks ja lugema-kirjutama õppimise eelduste väljakujunemiseks. Suurt tähelepanu on pööratud käelisele tegevusele nii joonistamise, värvimise kui ka kirjutamise abil.<br /><br />Olulisel kohal on ka eriharjutused, mis toetavad lapse psüühiliste protsesside – taju, mälu, mõtlemise – arendamist ja õppimise alusoskuste, vaatlus- ja kuulamisoskuse, võrdlemis-, järjestamis-, loendamis-, mõõtmis- ja rühmitamisoskuse kujundamist.<br /><br />Töövihiku lõppu on lisatud teemade täpsemad selgitused ja metoodilised soovitused harjutuste läbiviimiseks.