Turunduse tulevikutegurid

Kuidas luua tugevaid toote- ja kaubamärke

80-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites käsiraamat

Külim 2004

Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid.
See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele.
Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega.
Toode on läbi müüdud
Kui eelmist aastakümmet iseloomustas tootemarkide valitsemine, siis praegu on pealetungil kaubandusettevõtete oma margid.
See on võimalikuks saanud tänu suurte kaupluskettide väljakujunemisele ja tugevdamisele.
Raamatus kirjeldatakse kaubamarkide uut maailma, vaadeldakse tugevate kaubamarkide väljatöötamist, eesmärkide seadmist, margieeliste loomist, turunduskommunikatsiooni tähtsust, majanduslike realiteetide arvestamist, markidele väärtuse lisamist, võistlust ning koostööd tootjatega.
Tooteinfo
Tootekood R0017867
Aasta 2004
Autor Hans G. Tonndorf
Kirjastus Külim
Tõlkija Jaak Kütt
Köide pehme
Lehekülgi 80
EAN 9789985952207
Ümbris ei
ISBN 9985952200
Teema