Toitvad teraviljatoidud

50 retsepti

56-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat sarjast Kodu & Aed

Ühinenud Ajakirjad 2021

Teraviljade hulka kuuluvad kõrrelised, nagu rukis, oder, nisu, kaer, riis ja hirss, teraviljadeks loetakse ka mittekõrrelised tatar ja kinoa. Kuigi aeg-ajalt paneb järjekordne moodne dieet mõne neist põlu alla, siis on kõik toitumisteadlased ühel meelel, et teraviljatooted on organismile olulised ja vajalikud. Kõik nad sisaldavad palju kasulikke aineid: vitamiine, rasvu, valke, mineraal- ja kiudaineid.

Võtame või kõigile tuttava hommikuse kaerapudru: see on tervislik valik, sest hoiab korras seedimise ja tänu kaeras sisalduvale beetaglükaanile alandab ka kolesterooli.

Teratooteid ostes tasub valida täisteraviljatooted, sest nendes on rohkem kasulikke aineid. Väga oluline on kiudainerikkad kuivad kruubid ehk kooritud ja lihvitud terad ning tangud ehk kooritud ja purustatud terad eelnevalt leotada. Sellega valmistate terad söögitegemiseks ette – need on pehmemad ja valmivad kiiremini – ja omastate ka toitaineid paremini.

Kui valite oma menüüsse tera- ja köögiviljad, siis on teie toiduvalik kindlasti toitev ja tervislik.
Alates 5,40 €
Teraviljade hulka kuuluvad kõrrelised, nagu rukis, oder, nisu, kaer, riis ja hirss, teraviljadeks loetakse ka mittekõrrelised tatar ja kinoa. Kuigi aeg-ajalt paneb järjekordne moodne dieet mõne neist põlu alla, siis on kõik toitumisteadlased ühel meelel, et teraviljatooted on organismile olulised ja vajalikud. Kõik nad sisaldavad palju kasulikke aineid: vitamiine, rasvu, valke, mineraal- ja kiudaineid.

Võtame või kõigile tuttava hommikuse kaerapudru: see on tervislik valik, sest hoiab korras seedimise ja tänu kaeras sisalduvale beetaglükaanile alandab ka kolesterooli.

Teratooteid ostes tasub valida täisteraviljatooted, sest nendes on rohkem kasulikke aineid. Väga oluline on kiudainerikkad kuivad kruubid ehk kooritud ja lihvitud terad ning tangud ehk kooritud ja purustatud terad eelnevalt leotada. Sellega valmistate terad söögitegemiseks ette – need on pehmemad ja valmivad kiiremini – ja omastate ka toitaineid paremini.

Kui valite oma menüüsse tera- ja köögiviljad, siis on teie toiduvalik kindlasti toitev ja tervislik.
Tooteinfo
Tootekood R0285693
Aasta 2021
Autor Marika Vingissar
Sari Kodu & Aed
Kirjastus Ühinenud Ajakirjad
Köide pehme
Lehekülgi 56
EAN 9789949696970
Ümbris ei
Teema kokandus