Sotsiaalne müük

Kuidas mõjutada ostjaid ja maailmamuutjaid

236-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat

Äripäev 2021

Kuidas väiksema vaevaga rohkem müüa? Kuidas toimib võrgustunud majandus ja milliseid muutusi peavad ettevõtted ellu viima, et ka tulevikus vee peal püsida? «Sotsiaalne müük» raputab lahti analoogmaailmast, mida iseloomustab sotsiaalmeedias müügi nimel huupi rapsimine.

Mida aeg edasi, seda keerulisem on traditsioonilise müügiga korralikku tulemust tuua. Kuigi müügimees serveerib end konsultandina, on tema ainsaks eesmärgiks müüja lahendust, mis ei pruugi kliendile sugugi sobida. Et tüütutest kõnedest ja kirjadest pääseda, proovib klient «konsultandi» ostuprotsessist välja suruda. Areng, mis pole müügiinimesele kaugeltki meelepärane.

«Sotsiaalne müük» peegeldab olulist muutust ostukäitumises ning pakub välja lahendusi:
  • Kuidas kliendi ostuotsuseid taas mõjutada?
  • Kuidas sihipäraselt kasutada võrgustikke, et sotsiaalset usaldust kasvatada ja tugevat kogukonda luua?
  • Kuidas oma valdkonnas tõeliseks autoriteediks saada ja maailmamuutjatega ühendusse astuda?
  • Kuidas sotsiaalse müügi strateegiat organisatsiooniüleseks laiendada, küpsus- ja investeerimismudeleid välja töötada, riske maandada, tulemuslikult juhtida ja tehnoloogiaplatvorme kasutada?


Raamat võtab soravalt kokku ideestiku, mida peab teadma iga juht, kes soovib müügi- ja turundusüksuste tööd digiajastul kaasajastada ning ihkab sotsiaalse müügi jõudu oma ettevõttes maksimaalselt ära kasutada.
Alates 38,50 €
Kuidas väiksema vaevaga rohkem müüa? Kuidas toimib võrgustunud majandus ja milliseid muutusi peavad ettevõtted ellu viima, et ka tulevikus vee peal püsida? «Sotsiaalne müük» raputab lahti analoogmaailmast, mida iseloomustab sotsiaalmeedias müügi nimel huupi rapsimine.

Mida aeg edasi, seda keerulisem on traditsioonilise müügiga korralikku tulemust tuua. Kuigi müügimees serveerib end konsultandina, on tema ainsaks eesmärgiks müüja lahendust, mis ei pruugi kliendile sugugi sobida. Et tüütutest kõnedest ja kirjadest pääseda, proovib klient «konsultandi» ostuprotsessist välja suruda. Areng, mis pole müügiinimesele kaugeltki meelepärane.

«Sotsiaalne müük» peegeldab olulist muutust ostukäitumises ning pakub välja lahendusi:
  • Kuidas kliendi ostuotsuseid taas mõjutada?
  • Kuidas sihipäraselt kasutada võrgustikke, et sotsiaalset usaldust kasvatada ja tugevat kogukonda luua?
  • Kuidas oma valdkonnas tõeliseks autoriteediks saada ja maailmamuutjatega ühendusse astuda?
  • Kuidas sotsiaalse müügi strateegiat organisatsiooniüleseks laiendada, küpsus- ja investeerimismudeleid välja töötada, riske maandada, tulemuslikult juhtida ja tehnoloogiaplatvorme kasutada?


Raamat võtab soravalt kokku ideestiku, mida peab teadma iga juht, kes soovib müügi- ja turundusüksuste tööd digiajastul kaasajastada ning ihkab sotsiaalse müügi jõudu oma ettevõttes maksimaalselt ära kasutada.
Tooteinfo
Tootekood R0286983
Aasta 2021
Autor Matt Reynolds Tim Hughes
Kirjastus Äripäev
Tõlkija Aet Süvari
Köide pehme
Lehekülgi 236
EAN 9789949694877
Teema majandus, äri

Kas kõik raamatud on kohe saadaval?

Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul. 

Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.


Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?

Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit.
Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu
leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest. 


Kuidas raamatud kätte saab?

Raamatuid saab tellida ise järele tulemiseks kauplusse Harju 1, Tallinnas või pakikappidesse
(2.60) või kulleriga (4.90). Loe rohkem siit.


Millises seisukorras on kasutatud raamatud?

Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.