Kent Raju

Reklaamitrikk 1.5

294-leheküljeline tavaformaadis ja kõvas köites raamat

Äripäev 2019


Mis imeloom see reklaam siis õigupoolest on? Kui tellijad on surmkindlad, et tegemist on nende unikaalse toote või teenuse imetabaseid võimeid avava informatsiooniga, mis päästab pimeduses piinlevad tarbijad, siis viimased kipuvad enamasti arvama, et sellesse loiku ei tahaks küll ilma kummikuteta astuda. Kuidas siis teha reklaami nii, et selle tulemusest tunneksid kõik osapooled ühtmoodi rõõmu ning mõju, seda õpetab ligi 20-aastase reklaamiäri kooliga Kent Raju raamatus «Reklaamitrikk 1.5».

Tegelikult pole see teps mitte esimene kord, kus Raju on võtnud nõuks reklaamiäri telgitaguseid armutult avada. Kuid paraku tabas ligi kümme aastat tagasi välja antud «Reklaamitrikki» tüüpiline menuki saatus – kogu tiraaž haihtus raamatulettidelt nagu soojad saiad linna kõige popimas pagariäris, jättes aegalasemad huvilised tühjade pihkudega.

Kuna janu reklaamiteadmiste vastu pole aastatega raugenud, ei jäänud Rajul muud üle, kui esmatrükile kriitilisel pilgul otsa vaadata ning aegunud mõtted ja näited värsketega asendada. Varasemast rohkem tähelepanu on jagunud näiteks digitaalsele turundusele ning SEO-le – müstiline akronüüm, mis lipsab iga teise teadliku huulilt, kuid mille sisu suudavad vähesed mõista, ammugi siis rakendada.

«Reklaamitrikk 1.5» vaatab reklaamiärile otsa kümnest eri küljest. Olgu tegu algaja või edasijõudnuga, nõudliku kliendi või usina reklaamimeistriga, vajalikku infot ning muhedaid kilde leiab siit iga lugeja. Raamat võtab ausal ning värvikal moel kokku kõik selle, mida peab üks erudeeritud inimene reklaamiärist teadma.

Muu hulgas ka seda:
  • milline on hea ning mõjus reklaam
  • mida kujutab endast meediaplaneerimine ja tootedisain
  • milline on tõhus digiturundus ja SEO
  • milline on reklaamiagentuuri hingeelu
  • kes on reklaamiäris sinu peamised partnerid


Kent Raju on 20-aastase kogemusega turunduspraktik ja koolitaja ning reklaamiagentuuri Kala Ruudus loovjuht ja partner. Lisaks raamatule «Reklaamitrikile 1.5» on Raju sulest ilmunud ka ulmekomöödia «Tuntud Universum: Kadunud Maa».
Alates 35,00 €
Mis imeloom see reklaam siis õigupoolest on? Kui tellijad on surmkindlad, et tegemist on nende unikaalse toote või teenuse imetabaseid võimeid avava informatsiooniga, mis päästab pimeduses piinlevad tarbijad, siis viimased kipuvad enamasti arvama, et sellesse loiku ei tahaks küll ilma kummikuteta astuda. Kuidas siis teha reklaami nii, et selle tulemusest tunneksid kõik osapooled ühtmoodi rõõmu ning mõju, seda õpetab ligi 20-aastase reklaamiäri kooliga Kent Raju raamatus «Reklaamitrikk 1.5».

Tegelikult pole see teps mitte esimene kord, kus Raju on võtnud nõuks reklaamiäri telgitaguseid armutult avada. Kuid paraku tabas ligi kümme aastat tagasi välja antud «Reklaamitrikki» tüüpiline menuki saatus – kogu tiraaž haihtus raamatulettidelt nagu soojad saiad linna kõige popimas pagariäris, jättes aegalasemad huvilised tühjade pihkudega.

Kuna janu reklaamiteadmiste vastu pole aastatega raugenud, ei jäänud Rajul muud üle, kui esmatrükile kriitilisel pilgul otsa vaadata ning aegunud mõtted ja näited värsketega asendada. Varasemast rohkem tähelepanu on jagunud näiteks digitaalsele turundusele ning SEO-le – müstiline akronüüm, mis lipsab iga teise teadliku huulilt, kuid mille sisu suudavad vähesed mõista, ammugi siis rakendada.

«Reklaamitrikk 1.5» vaatab reklaamiärile otsa kümnest eri küljest. Olgu tegu algaja või edasijõudnuga, nõudliku kliendi või usina reklaamimeistriga, vajalikku infot ning muhedaid kilde leiab siit iga lugeja. Raamat võtab ausal ning värvikal moel kokku kõik selle, mida peab üks erudeeritud inimene reklaamiärist teadma.

Muu hulgas ka seda:
  • milline on hea ning mõjus reklaam
  • mida kujutab endast meediaplaneerimine ja tootedisain
  • milline on tõhus digiturundus ja SEO
  • milline on reklaamiagentuuri hingeelu
  • kes on reklaamiäris sinu peamised partnerid


Kent Raju on 20-aastase kogemusega turunduspraktik ja koolitaja ning reklaamiagentuuri Kala Ruudus loovjuht ja partner. Lisaks raamatule «Reklaamitrikile 1.5» on Raju sulest ilmunud ka ulmekomöödia «Tuntud Universum: Kadunud Maa».
Tooteinfo
Tootekood R0281636
Aasta 2019
Autor Kent Raju
Kirjastus Äripäev
Illustraator Mihkel Ronk
Köide kõva
Lehekülgi 294
EAN 9789949624911
Ümbris ei
Kaas Martin Härmsalu
Keel eesti
Teema majandus, äri

Kas kõik raamatud on kohe saadaval?

Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul. 

Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.


Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?

Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit.
Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu
leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest. 


Kuidas raamatud kätte saab?

Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.


Millises seisukorras on kasutatud raamatud?

Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.