Rahvusvaheline marketing

Loengukonspekt

124-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites brošüür

Tartu Ülikool 1991

Loengukonspekt käsitleb ühte marketingi (turunduse) allharu – rahvusvahelist marketingi. Autor püüab anda lühiülevaate rahvusvahelise marketingi olemusest ja peatub põhjalikumalt erinevatel turule sisenemise meetoditel. Autor on loengukonspekti koostamisel kasutanud kaasaegseid vastavasisulisi turumajanduse riikides ilmunud teoseid.
Toode on läbi müüdud
Loengukonspekt käsitleb ühte marketingi (turunduse) allharu – rahvusvahelist marketingi. Autor püüab anda lühiülevaate rahvusvahelise marketingi olemusest ja peatub põhjalikumalt erinevatel turule sisenemise meetoditel. Autor on loengukonspekti koostamisel kasutanud kaasaegseid vastavasisulisi turumajanduse riikides ilmunud teoseid.
Tooteinfo
Tootekood R0054226
Aasta 1991
Autor Urmas Varblane
Kirjastus Tartu Ülikool
Köide pehme
Lehekülgi 124
Ümbris ei
Tiraaž 1000
Teema