Tiiu Ohvril

Põllumajandusturundus

Teooria ja lisaväärtust loova tootja turundustegevus

164-leheküljeline suures formaadis ning kõvas köites raamat

Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda 2010


Käesolev materjal on eestikeelses kirjanduses teine katse käsitleda põllumajandusturundust. Põllumajandusturundus on eriline, mitmenäoline ja ajas kiiresti muutuv.
Tänapäeval on põllumajandusturunduse üldine tasand tõusnud kõrgemale üksikute riikide otsustustest ja omandanud ülemaailmsed mõõtmed nii tootmise tasandil kui ka jaotuskanali ja töötlemise poolel.
Põllumajandusturunduse uus suundumus on, et suurtootmise kõrval areneb lisaväärtust pakkuv väiksemahuline tootmine. Seda soosivad mitmel põhjusel nii poliitikud kui tarbijad.

Vastavalt põllumajandusturunduse kahele suurele peavoolule on ka käesolev materjal käsitletav kahe suure osana. Esimene osa hõlmab peatükid 1 kuni 7. Nendes on käsitletud põllumajandusturunduse üldprobleeme, mille mõistmine on hädavajalik poliitilistele otsustajatele, kuid põhiteadmised neist tulevad kasuks ka tootja tasandil.
Teine osa hõlmab peatükid 8 kuni 12 ja on suunatud just lisaväärtust loovale ettevõtjale, kes peab omaks võtma planeerimise, sh ka turundusplaani koostamise vajaduse. Ta peab tundma üksikuid turunduse töövõtteid, mille hulgast valida enda töövõtetena kõige sobivamad, lähtudes tootja individuaalsusest ja ettevõtte toodangu spetsiifikast.
Toode on läbi müüdud
Käesolev materjal on eestikeelses kirjanduses teine katse käsitleda põllumajandusturundust. Põllumajandusturundus on eriline, mitmenäoline ja ajas kiiresti muutuv.
Tänapäeval on põllumajandusturunduse üldine tasand tõusnud kõrgemale üksikute riikide otsustustest ja omandanud ülemaailmsed mõõtmed nii tootmise tasandil kui ka jaotuskanali ja töötlemise poolel.
Põllumajandusturunduse uus suundumus on, et suurtootmise kõrval areneb lisaväärtust pakkuv väiksemahuline tootmine. Seda soosivad mitmel põhjusel nii poliitikud kui tarbijad.

Vastavalt põllumajandusturunduse kahele suurele peavoolule on ka käesolev materjal käsitletav kahe suure osana. Esimene osa hõlmab peatükid 1 kuni 7. Nendes on käsitletud põllumajandusturunduse üldprobleeme, mille mõistmine on hädavajalik poliitilistele otsustajatele, kuid põhiteadmised neist tulevad kasuks ka tootja tasandil.
Teine osa hõlmab peatükid 8 kuni 12 ja on suunatud just lisaväärtust loovale ettevõtjale, kes peab omaks võtma planeerimise, sh ka turundusplaani koostamise vajaduse. Ta peab tundma üksikuid turunduse töövõtteid, mille hulgast valida enda töövõtetena kõige sobivamad, lähtudes tootja individuaalsusest ja ettevõtte toodangu spetsiifikast.
Tooteinfo
Tootekood R0196175
Aasta 2010
Autor Tiiu Ohvril
Kirjastus Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda
Köide kõva
Lehekülgi 164
EAN 9789949189397
Ümbris ei
Keel eesti
Teema põllumajandus ja maaelu, majandus, äri

Kas kõik raamatud on kohe saadaval?

Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul. 

Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.


Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?

Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit.
Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu
leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest. 


Kuidas raamatud kätte saab?

Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.


Millises seisukorras on kasutatud raamatud?

Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.