Õppimine mitmest vaatenurgast

154-leheküljeline suures formaadis ning pehmes köites raamat sarjast ACTA. TPÜ toimetised

TPÜ kirjastus 2004

Teadusartiklite kogumik esitab vägagi erinevaid vaatenurki õppimisele, nimetada võiks sotsioloogilist, kultuurifilosoofilist, sotsiaalpsühholoogilist, ajaloolist, sotsiaalkultuurilist, psühholoogilist, andragoogika ja sotsiaalpedagoogikaga seotud vaateviisi.

Artiklid:
  • A. Liimets. «Nurgainimese küsimine: «Mis on õppimine?»»
  • V.-R. Ruus. «Eesti õppekavareform 1987–2002»
  • A. Liimets. »Õppimine kui tegevus Eesti õpilaste elustiilis 1975–1998»
  • T. Kuurme. »Õppimine kui kogemus»
  • M.-L. Laherand. »Õppimise tähenduse konstrueerimisest sotsialistliku ja postsotsialistliku Eesti aabitsais»
  • R. Liimets. «Aeg eesti õppijate käsituses: mina-aja ruumilised mõõtmed»
  • K. Poom-Valickis. «Eesti õpilaste õpikäsitused – kas eeldus elukestvaks õppimiseks?»
  • M. Leino. »Õpetaja õppijana»
  • T. Salumaa. «Eesti õpetajate vajaduste rahuldatus lähtuvalt Maslow' vajadusteooriast»
  • L. Jõgi, K. Karu. «Täiskasvanu õppimine kui koolituse probleem»
  • E. Heinla. » »Õpilase loov mõtlemine, õppeedukus ja koolikeskkond».

    Artiklid eesti keeles, ingliskeelsed kokkuvõtted.
  • Toode on läbi müüdud
    Teadusartiklite kogumik esitab vägagi erinevaid vaatenurki õppimisele, nimetada võiks sotsioloogilist, kultuurifilosoofilist, sotsiaalpsühholoogilist, ajaloolist, sotsiaalkultuurilist, psühholoogilist, andragoogika ja sotsiaalpedagoogikaga seotud vaateviisi.

    Artiklid:
  • A. Liimets. «Nurgainimese küsimine: «Mis on õppimine?»»
  • V.-R. Ruus. «Eesti õppekavareform 1987–2002»
  • A. Liimets. »Õppimine kui tegevus Eesti õpilaste elustiilis 1975–1998»
  • T. Kuurme. »Õppimine kui kogemus»
  • M.-L. Laherand. »Õppimise tähenduse konstrueerimisest sotsialistliku ja postsotsialistliku Eesti aabitsais»
  • R. Liimets. «Aeg eesti õppijate käsituses: mina-aja ruumilised mõõtmed»
  • K. Poom-Valickis. «Eesti õpilaste õpikäsitused – kas eeldus elukestvaks õppimiseks?»
  • M. Leino. »Õpetaja õppijana»
  • T. Salumaa. «Eesti õpetajate vajaduste rahuldatus lähtuvalt Maslow' vajadusteooriast»
  • L. Jõgi, K. Karu. «Täiskasvanu õppimine kui koolituse probleem»
  • E. Heinla. » »Õpilase loov mõtlemine, õppeedukus ja koolikeskkond».

    Artiklid eesti keeles, ingliskeelsed kokkuvõtted.
  • Tooteinfo
    Tootekood R0018632
    Aasta 2004
    Sari ACTA. TPÜ toimetised
    Kirjastus TPÜ kirjastus
    Kujundaja Ludmilla Krusta,
    Koostaja Airi Liimets
    Köide pehme
    Lehekülgi 154
    EAN 9789985583227
    Ümbris ei
    ISBN 9985583221
    ISSN 10231064
    Keel eesti,
    Teema pedagoogika, kasvatus

    Kas kõik raamatud on kohe saadaval?

    Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul. 

    Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.


    Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?

    Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit.
    Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu
    leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest. 


    Kuidas raamatud kätte saab?

    Raamatuid saab tellida ise järele tulemiseks kauplusse Harju 1, Tallinnas või pakikappidesse
    (2.60) või kulleriga (4.90). Loe rohkem siit.


    Millises seisukorras on kasutatud raamatud?

    Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.