Novice teacher's professional development across their induction year

200-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat sarjast TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid

TLÜ kirjastus 2007

Uurimus keskendub algajate õpetajate arengu ja õppimise analüüsimisele esimesel tööaastal, s.o kutseaastal. Eesmärk on kirjeldada ja analüüsida algaja õpetaja hinnanguid oma kutseoskuste arengule ning õpetama õppimise kogemustele esimesel tööaastal kolme faktori ühitatud mõju kaudu – refleksioonioskused, õpetajapädevused ja enesetõhusus. Nooremõpetajate hinnanguid oma kutseoskuste arengule on võrreldud mentorite hinnangutega.
Alates 9,59 €
Uurimus keskendub algajate õpetajate arengu ja õppimise analüüsimisele esimesel tööaastal, s.o kutseaastal. Eesmärk on kirjeldada ja analüüsida algaja õpetaja hinnanguid oma kutseoskuste arengule ning õpetama õppimise kogemustele esimesel tööaastal kolme faktori ühitatud mõju kaudu – refleksioonioskused, õpetajapädevused ja enesetõhusus. Nooremõpetajate hinnanguid oma kutseoskuste arengule on võrreldud mentorite hinnangutega.
Tooteinfo
Tootekood R0167927
Aasta 2007
Autor Katrin Poom-Valickis
Sari TPÜ/TLÜ sotsiaalteaduste dissertatsioonid
Kirjastus TLÜ kirjastus
Köide pehme
Lehekülgi 200
EAN 9789985585351
Ümbris ei
ISSN 17363632
Teema