Marketingi alused

Programm, lühikokkuvõte, põhimõisted

64-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites brošüür

Tartu Noorte koda 1990

Käesolev kirjutis kujutab endast esimest ulatuslikumat eestikeelset ülevaadet maailma majandusteooria ja -praktika sellest valdkonnast, mida tähistatakse mõistega MARKETING. Ta on mõeldud õppevahendina nii kõrgkoolide vastavate õppekursuste kui ka kõigi teiste koolitusvormide jaoks. Seetõttu sisaldab ta laiendatud sisukorda, mis võib täita ka õppeprogrammi rolli, ning lühikokkuvõtet (konspekti) ja põhimõistete seletusi iga teema juurde. Tuleb rõhutada, et tegemist on marketingi alustega, mistõttu käsitluslaad kannab suuresti populaarteaduslikku iseloomu, õppevahendi koostamisel on tuginetud peamiselt marketingiklassiku Philip Kotleri töödele.

Sisu:
  • Marketingi mõiste ja marketing kui juhtimisprotsess
  • Marketingivõimaluste analüüs
  • Sihtturgude valik
  • Marketingmixi kujundamine
  • Marketingi ruumiline ja funktsionaalne avardumine
  • Alates 3,00 €
    Käesolev kirjutis kujutab endast esimest ulatuslikumat eestikeelset ülevaadet maailma majandusteooria ja -praktika sellest valdkonnast, mida tähistatakse mõistega MARKETING. Ta on mõeldud õppevahendina nii kõrgkoolide vastavate õppekursuste kui ka kõigi teiste koolitusvormide jaoks. Seetõttu sisaldab ta laiendatud sisukorda, mis võib täita ka õppeprogrammi rolli, ning lühikokkuvõtet (konspekti) ja põhimõistete seletusi iga teema juurde. Tuleb rõhutada, et tegemist on marketingi alustega, mistõttu käsitluslaad kannab suuresti populaarteaduslikku iseloomu, õppevahendi koostamisel on tuginetud peamiselt marketingiklassiku Philip Kotleri töödele.

    Sisu:
  • Marketingi mõiste ja marketing kui juhtimisprotsess
  • Marketingivõimaluste analüüs
  • Sihtturgude valik
  • Marketingmixi kujundamine
  • Marketingi ruumiline ja funktsionaalne avardumine
  • Tooteinfo
    Tootekood R0056014
    Aasta 1990
    Autor Jüri Sepp
    Kirjastus Tartu Noorte koda
    Köide pehme
    Lehekülgi 64
    Ümbris ei
    Tiraaž 10000
    Teema