Laste-, kooli- ja rahvalaulusaadete kujundamise põhialused

Õppeabimaterjal

86-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites brošüür

Eesti NSV Kõrg- ja Keskerihariduse Ministeerium 1988

Senine pedagoogiline töö praktilise harmoonia alal Tallinna Riiklikus Konservatooriumis on viinud autori veendumusele, et meie noorsoo muusikalises kasvatuses on üks tõsiselt mõtlema panev lünk – harmooniaõpetuse kui ühe olulisema komponendi puudumine niihästi muusikalise algõpetuse programmides kui ka praktilise muusikalise õppekasvatustöö protsessis eneses.
Selle tagajärjel enamus lastemuusikakoolide (rääkimata üldhariduskoolide muusikaklasside) lõpetanuist ei orienteeru klassikalises funktsionaalharmoonias ei teoreetilis-kirjalikult, praktilis-instrumentaalselt ega ka intonatsioonilis-vokaalselt, s.o. akustiliselt.

Käesoleva tööga tahab autor anda vaid algtõuke, et kõnesoleva probleemi lahendamiseks asja liikuma panna. Selleks on meil ennekõike vaja vastavasisulist õppe-metoodilist kirjandust pedagoogilise kaadri enda tarvis. Seejuures peab autor silmas eriti pedagoogilise kaadri seda osa, kelle kätte on usaldatud noorsoo muusikalise kasvatustöö vastutusrikas algetapp.
Toode on läbi müüdud
Senine pedagoogiline töö praktilise harmoonia alal Tallinna Riiklikus Konservatooriumis on viinud autori veendumusele, et meie noorsoo muusikalises kasvatuses on üks tõsiselt mõtlema panev lünk – harmooniaõpetuse kui ühe olulisema komponendi puudumine niihästi muusikalise algõpetuse programmides kui ka praktilise muusikalise õppekasvatustöö protsessis eneses.
Selle tagajärjel enamus lastemuusikakoolide (rääkimata üldhariduskoolide muusikaklasside) lõpetanuist ei orienteeru klassikalises funktsionaalharmoonias ei teoreetilis-kirjalikult, praktilis-instrumentaalselt ega ka intonatsioonilis-vokaalselt, s.o. akustiliselt.

Käesoleva tööga tahab autor anda vaid algtõuke, et kõnesoleva probleemi lahendamiseks asja liikuma panna. Selleks on meil ennekõike vaja vastavasisulist õppe-metoodilist kirjandust pedagoogilise kaadri enda tarvis. Seejuures peab autor silmas eriti pedagoogilise kaadri seda osa, kelle kätte on usaldatud noorsoo muusikalise kasvatustöö vastutusrikas algetapp.
Tooteinfo
Tootekood R0206772
Aasta 1988
Autor Karl Sillakivi
Kirjastus Eesti NSV Kõrg- ja Keskerihariduse Ministeerium
Köide pehme
Lehekülgi 86
Ümbris ei
Tiraaž 1300
Teema