Kirjanduse kõnetus

Õpetajaraamat

87-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites õpetajaraamat

Avita 2004

Õpetajaraamatus selgitatakse õpiku koostamise teoreetilisi aluseid, metoodiliste soovituste peatükis tutvustatakse avatud, õpilasekeskse ja integratiivse õpetamise-õppimise olemust. Õpetajaraamatus tutvustatakse õppekomplektis kasutatud õpitehnikaid, samuti pakutakse nõuandeid hindamiseks.
Õpetajaraamat järgib õpiku ülesehitust, sisaldades kommentaare ja soovitusi erinevate teemade käsitlemiseks. Sealt leiab õpetaja lisalugemist õpikus käsitletava teooria kohta ning kasutatud kirjanduse loendi.
Et õpetajatel oleks tööd kergem planeerida, on õppekomplekti autor koostanud ka ühe võimaliku õpetaja töökava, sidumaks õpiku teksti- ja lugejakeskset materjali ajaloolist printsiipi silmas pidava kirjanduse riikliku ainekavaga ja gümnaasiumiastme teiste kirjandusõpikutega.
Õpetajaraamatusse on jäetud ruumi ka õpetaja märkmete jaoks.
Toode on läbi müüdud
Õpetajaraamatus selgitatakse õpiku koostamise teoreetilisi aluseid, metoodiliste soovituste peatükis tutvustatakse avatud, õpilasekeskse ja integratiivse õpetamise-õppimise olemust. Õpetajaraamatus tutvustatakse õppekomplektis kasutatud õpitehnikaid, samuti pakutakse nõuandeid hindamiseks.
Õpetajaraamat järgib õpiku ülesehitust, sisaldades kommentaare ja soovitusi erinevate teemade käsitlemiseks. Sealt leiab õpetaja lisalugemist õpikus käsitletava teooria kohta ning kasutatud kirjanduse loendi.
Et õpetajatel oleks tööd kergem planeerida, on õppekomplekti autor koostanud ka ühe võimaliku õpetaja töökava, sidumaks õpiku teksti- ja lugejakeskset materjali ajaloolist printsiipi silmas pidava kirjanduse riikliku ainekavaga ja gümnaasiumiastme teiste kirjandusõpikutega.
Õpetajaraamatusse on jäetud ruumi ka õpetaja märkmete jaoks.
Tooteinfo
Tootekood R0019327
Aasta 2004
Autor Sirje Nootre
Kirjastus Avita
Kujundaja Margus Luht
Köide pehme
Lehekülgi 87
EAN 9789985209905
Ümbris ei
ISBN 9985209907
Teema