Kiire leevendus

Kümne sekundiga leevendus igapäevastele valudele

214-leheküljeline tavaformaadis ja kõvas köites raamat

Ersen 2009

Kuidas leida leevendust nii krooniliste igapäevaste valude ja vaevuste kui ka ootamatult ründavate pingevalude vastu, olgu siis tööl, autos, lennukis, kodus lastega koos olles, pärast operatsiooni paranedes või voodis puhates.
Siin on ära toodud 100 lihtsat ja selgelt illustreeritud 10-sekundilist harjutust, mis annavad otsekohe abi igale kehaosale:
– Kas teie ülakeha on kange pärast tundidepikkust kummardamist ettekande kohale, mis on vaja esitada tööpäeva lõpuks? Proovige harjutust «Brilli kana». Veelgi tõhusamat leevendust pakub harjutus «Brilli munas kana».
– Kas püüate meeleheitlikult vabaneda pingepeavalust? Proovige harjutusi «Keelesurve», «Kõrvade tõmbamine», «Põskede lõdvestamine» või «Peanaha liigutamine».
– Kas teie alaselg teeb teile põrgupiina? Tehke harjutusi «Vaagna kiigutamine» või «Vaagnakell».
– Kas tunnete jälle, kuidas säärde lööb kramp? Tehke harjutust «Pahkluudega sõtkumine».
– Kas teil on vaja midagi, mis annaks leevendust tulitavatele jalalabadele? Tehke harjutust «Tallavõlv», tõstke varbaid või proovige lihtsat enesemassaaži.
– Kas teie põlv on trepist alla minemisel valulik? Tehke harjutust «Surve ja samm».
Toode on läbi müüdud
Kuidas leida leevendust nii krooniliste igapäevaste valude ja vaevuste kui ka ootamatult ründavate pingevalude vastu, olgu siis tööl, autos, lennukis, kodus lastega koos olles, pärast operatsiooni paranedes või voodis puhates.
Siin on ära toodud 100 lihtsat ja selgelt illustreeritud 10-sekundilist harjutust, mis annavad otsekohe abi igale kehaosale:
– Kas teie ülakeha on kange pärast tundidepikkust kummardamist ettekande kohale, mis on vaja esitada tööpäeva lõpuks? Proovige harjutust «Brilli kana». Veelgi tõhusamat leevendust pakub harjutus «Brilli munas kana».
– Kas püüate meeleheitlikult vabaneda pingepeavalust? Proovige harjutusi «Keelesurve», «Kõrvade tõmbamine», «Põskede lõdvestamine» või «Peanaha liigutamine».
– Kas teie alaselg teeb teile põrgupiina? Tehke harjutusi «Vaagna kiigutamine» või «Vaagnakell».
– Kas tunnete jälle, kuidas säärde lööb kramp? Tehke harjutust «Pahkluudega sõtkumine».
– Kas teil on vaja midagi, mis annaks leevendust tulitavatele jalalabadele? Tehke harjutust «Tallavõlv», tõstke varbaid või proovige lihtsat enesemassaaži.
– Kas teie põlv on trepist alla minemisel valulik? Tehke harjutust «Surve ja samm».
Tooteinfo
Tootekood R0168447
Aasta 2009
Autor Peggy W. Brill
Kirjastus Ersen
Kujundaja Reet Helm
Tõlkija Maria-Kristiina Luurmees
Köide kõva
Lehekülgi 214
EAN 9789949127160
Ümbris ei
Kaas 68472
Teema