Kehakeel töökeskkonnas

Tõlgenda signaale ja reageeri õigesti

168-leheküljeline tavaformaadis ja kõvas köites raamat

Koolibri 2004

Kehakeel on mittesõnaline suhtlemisviis, mida me kõik iga päev kasutame. Kui õpid seda tõlgendama ja ise õigesti kasutama, on sul sellest palju kasu nii töös kui ka suhetes kolleegidega.

Sellest praktilisest raamatust leiad kasulikku teavet, mis aitab sul tööl tekkivates keerulistes olukordades kindlalt hakkama saada, konflikte lahendada ja neid isegi ennetada.

Siit saad teada...
  • ...kuidas suhelda raske iseloomuga inimestega
  • ...kuidas päästa olukorda, kui keegi hakkab huvi kaotama
  • ...kuidas taibata, et läbirääkimiste kestel vahetatakse taktikat
  • ...kuidas saada aru, kas keegi valetab või liialdab
  • ...kuidas tõlgendada meeste ja naiste kehakeelt

    Raamatu autor Peter Clayton on laialdaselt tuntud ettevõtluse arendamise spetsialist, kel selja taga 25-aastane edukas karjäär müügitegevuse ja juhtimise alal. Ta on tegevdirektor firmas Sales Solution & Training, mis asutati 1994. aastal ning pakub erialast väljaõpet mitmetele Suurbritannia suurimatele ettevõtetele. Peter Clayton korraldab regulaarselt kursusi ja seminare Suurbritannias, Ameerika Ühendriikides ja Euroopas, käsitledes müügitööd, juhtimist, läbirääkimiste pidamist ja ettekannete tegemist, kuid tema tõeliseks kireks on kehakeel ja käitumistavad. Autor hakkas kehakeele vastu huvi tundma 1982. aastal ning on siiani seda teemat uurinud ja õpetanud. Viimasel viiel aastal on ta oma seminaridel ja kursustel käsitlenud kehakeelt kui hindamatut abimeest ettevõtluses.

    Oskusest tõlgendada läbirääkimiste, müügitehingute sõlmimise, töövestluste ja personaliga suhtlemise käigus tehtavaid vaevumärgatavaid või koguni varjatud liigutusi võib sõltuda see, kas saavutame edu või kukume läbi. Nõuannetest ja võtetest on praktilist kasu igal tööstuse ja äri alal tegutsejal, alates äsja tööd alustanutest kuni tippjuhtideni välja.
  • Alates 10,00 €
    Kehakeel on mittesõnaline suhtlemisviis, mida me kõik iga päev kasutame. Kui õpid seda tõlgendama ja ise õigesti kasutama, on sul sellest palju kasu nii töös kui ka suhetes kolleegidega.

    Sellest praktilisest raamatust leiad kasulikku teavet, mis aitab sul tööl tekkivates keerulistes olukordades kindlalt hakkama saada, konflikte lahendada ja neid isegi ennetada.

    Siit saad teada...
  • ...kuidas suhelda raske iseloomuga inimestega
  • ...kuidas päästa olukorda, kui keegi hakkab huvi kaotama
  • ...kuidas taibata, et läbirääkimiste kestel vahetatakse taktikat
  • ...kuidas saada aru, kas keegi valetab või liialdab
  • ...kuidas tõlgendada meeste ja naiste kehakeelt

    Raamatu autor Peter Clayton on laialdaselt tuntud ettevõtluse arendamise spetsialist, kel selja taga 25-aastane edukas karjäär müügitegevuse ja juhtimise alal. Ta on tegevdirektor firmas Sales Solution & Training, mis asutati 1994. aastal ning pakub erialast väljaõpet mitmetele Suurbritannia suurimatele ettevõtetele. Peter Clayton korraldab regulaarselt kursusi ja seminare Suurbritannias, Ameerika Ühendriikides ja Euroopas, käsitledes müügitööd, juhtimist, läbirääkimiste pidamist ja ettekannete tegemist, kuid tema tõeliseks kireks on kehakeel ja käitumistavad. Autor hakkas kehakeele vastu huvi tundma 1982. aastal ning on siiani seda teemat uurinud ja õpetanud. Viimasel viiel aastal on ta oma seminaridel ja kursustel käsitlenud kehakeelt kui hindamatut abimeest ettevõtluses.

    Oskusest tõlgendada läbirääkimiste, müügitehingute sõlmimise, töövestluste ja personaliga suhtlemise käigus tehtavaid vaevumärgatavaid või koguni varjatud liigutusi võib sõltuda see, kas saavutame edu või kukume läbi. Nõuannetest ja võtetest on praktilist kasu igal tööstuse ja äri alal tegutsejal, alates äsja tööd alustanutest kuni tippjuhtideni välja.
  • Tooteinfo
    Tootekood R0018571
    Aasta 2004
    Autor Peter Clayton
    Kirjastus Koolibri
    Kujundaja Mel Petersen
    Tõlkija Maria Drevs
    Köide kõva
    Lehekülgi 168
    EAN 9789985014844
    Ümbris ei
    ISBN 9985014847
    Teema psühholoogia