Kallista oma kliente

Tõendatud viis, mille abil muuta müük isiklikumaks ja saavutada üllatavaid tulemusi

299-leheküljeline tavaformaadis ja kõvas köites raamat

Varrak 2004

Jack Mitchell, kahe eduka rõivakaupluse tegevjuht ja omanik jagab oma esimeses raamatus kogemusi, kuidas personaalse müügi abil saavutada pikaajalisi kliendisuhteid ning seeläbi ülitihedas konkurentsis teenida kasumit.
Autor tutvustab lihtsalt ja haaravalt oma juba vanematelt päritud perefirma kogemust klienditeeninduse rollist, süsteemi loomisest, selle arendamisest ning vaatab kõike seda ettevõtte juhi pilgu läbi, hoides nii fookuses kasumlikkust ja jätkusuutlikkust.
Lihtsad loogikad ei peitu mitte ainult jaekaubanduse ja rõivaäriga, vaid on kasutatavad ka paljudes teistes valdkondades. Raamatus on tohutu hulk ideid, mida autor nagu varrukast puistab ja mis puudutavad ka teisi valdkondi, kus Jack Mitchelli tundlik meel on näinud ruumi klienditeeninduse täiustamiseks.
Toode on läbi müüdud
Jack Mitchell, kahe eduka rõivakaupluse tegevjuht ja omanik jagab oma esimeses raamatus kogemusi, kuidas personaalse müügi abil saavutada pikaajalisi kliendisuhteid ning seeläbi ülitihedas konkurentsis teenida kasumit.
Autor tutvustab lihtsalt ja haaravalt oma juba vanematelt päritud perefirma kogemust klienditeeninduse rollist, süsteemi loomisest, selle arendamisest ning vaatab kõike seda ettevõtte juhi pilgu läbi, hoides nii fookuses kasumlikkust ja jätkusuutlikkust.
Lihtsad loogikad ei peitu mitte ainult jaekaubanduse ja rõivaäriga, vaid on kasutatavad ka paljudes teistes valdkondades. Raamatus on tohutu hulk ideid, mida autor nagu varrukast puistab ja mis puudutavad ka teisi valdkondi, kus Jack Mitchelli tundlik meel on näinud ruumi klienditeeninduse täiustamiseks.
Tooteinfo
Tootekood R0018030
Aasta 2004
Autor Jack Mitchell
Kirjastus Varrak
Kujundaja Mari Kaljuste
Tõlkija Mari Kelve
Köide kõva
Lehekülgi 299
EAN 9789985308387
Ümbris jah
ISBN 9985308387
Kaas 68083
Teema suhted, käitumine