«Kõnekunst» on praktilise suunitlusega retoorikaõpik, mis on mõeldud teksti- ja kõneõpetuse õpetamiseks. Kõnekunsti peatükis käsitletakse riikliku õppekava järgmisi valdkondi: teema valik, teksti adressaat, materjali kogumine, struktureerimine, viimistlemine; kõne ettevalmistamise erijooned. Tähelepanu all on kõne liigid: olmekõned, informeerivad kõned, veenmiskõned; kõne osad: kõnetamine, alustus, arendus, lõpetus; kõne näitlikustamine, tehniliste vahendite valik. Eraldi peatükk on stiilist, juttu on suulise ja kirjaliku stiili erinevustest, kõnekujunditest, aga ka kõneleja välimusest ning kehakeelest. Räägitakse esinemishirmust, selle põhjustest, vältimisvõimalustest ning ka publiku analüüsist. Tekstiloome osas vaadeldakse, kuidas tekste koostada ja esitada. Kuulamisõpetuse peatükis pööratakse tähelepanu eri kuulamistakistustele, peatüki eesmärk on kuulamisoskuse parandamine. Väitlusõpetuse peatükis tutvutakse väitluse põhielementidega: eitava ja jaatava kaasuse koostamine, vastase kaasuse ümberlükkamine ning oma kaasuse taastugevdamine, ristküsitlus ning kohtunikutöö.
Õpik on haridus- ja teadusministeeriumi poolt kinnitatud.
«Kõnekunst» on praktilise suunitlusega retoorikaõpik, mis on mõeldud teksti- ja kõneõpetuse õpetamiseks. Kõnekunsti peatükis käsitletakse riikliku õppekava järgmisi valdkondi: teema valik, teksti adressaat, materjali kogumine, struktureerimine, viimistlemine; kõne ettevalmistamise erijooned. Tähelepanu all on kõne liigid: olmekõned, informeerivad kõned, veenmiskõned; kõne osad: kõnetamine, alustus, arendus, lõpetus; kõne näitlikustamine, tehniliste vahendite valik. Eraldi peatükk on stiilist, juttu on suulise ja kirjaliku stiili erinevustest, kõnekujunditest, aga ka kõneleja välimusest ning kehakeelest. Räägitakse esinemishirmust, selle põhjustest, vältimisvõimalustest ning ka publiku analüüsist. Tekstiloome osas vaadeldakse, kuidas tekste koostada ja esitada. Kuulamisõpetuse peatükis pööratakse tähelepanu eri kuulamistakistustele, peatüki eesmärk on kuulamisoskuse parandamine. Väitlusõpetuse peatükis tutvutakse väitluse põhielementidega: eitava ja jaatava kaasuse koostamine, vastase kaasuse ümberlükkamine ning oma kaasuse taastugevdamine, ristküsitlus ning kohtunikutöö.
Õpik on haridus- ja teadusministeeriumi poolt kinnitatud.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://www.raamatukoi.ee/kõnekunst75192Kõnekunsthttps://www.raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789985208878-648_2.webp00EUROutOfStock/Kõik raamatud/tervis ja elustiil/suhted, käitumine/Kõik raamatud/õpikud/eesti keel ja kirjandus«Kõnekunst» on praktilise suunitlusega retoorikaõpik, mis on mõeldud teksti- ja kõneõpetuse õpetamiseks. <br />Kõnekunsti peatükis käsitletakse riikliku õppekava järgmisi valdkondi: teema valik, teksti adressaat, materjali kogumine, struktureerimine, viimistlemine; kõne ettevalmistamise erijooned. Tähelepanu all on kõne liigid: olmekõned, informeerivad kõned, veenmiskõned; kõne osad: kõnetamine, alustus, arendus, lõpetus; kõne näitlikustamine, tehniliste vahendite valik. Eraldi peatükk on stiilist, juttu on suulise ja kirjaliku stiili erinevustest, kõnekujunditest, aga ka kõneleja välimusest ning kehakeelest. Räägitakse esinemishirmust, selle põhjustest, vältimisvõimalustest ning ka publiku analüüsist. <br />Tekstiloome osas vaadeldakse, kuidas tekste koostada ja esitada. <br />Kuulamisõpetuse peatükis pööratakse tähelepanu eri kuulamistakistustele, peatüki eesmärk on kuulamisoskuse parandamine. <br />Väitlusõpetuse peatükis tutvutakse väitluse põhielementidega: eitava ja jaatava kaasuse koostamine, vastase kaasuse ümberlükkamine ning oma kaasuse taastugevdamine, ristküsitlus ning kohtunikutöö. <br /> <br />Õpik on haridus- ja teadusministeeriumi poolt kinnitatud. «Kõnekunst» on praktilise suunitlusega retoorikaõpik, mis on mõeldud teksti- ja kõneõpetuse õpetamiseks. <br />Kõnekunsti peatükis käsitletakse riikliku õppekava järgmisi valdkondi: teema valik, teksti adressaat, materjali kogumine, struktureerimine, viimistlemine; kõne ettevalmistamise erijooned. Tähelepanu all on kõne liigid: olmekõned, informeerivad kõned, veenmiskõned; kõne osad: kõnetamine, alustus, arendus, lõpetus; kõne näitlikustamine, tehniliste vahendite valik. Eraldi peatükk on stiilist, juttu on suulise ja kirjaliku stiili erinevustest, kõnekujunditest, aga ka kõneleja välimusest ning kehakeelest. Räägitakse esinemishirmust, selle põhjustest, vältimisvõimalustest ning ka publiku analüüsist. <br />Tekstiloome osas vaadeldakse, kuidas tekste koostada ja esitada. <br />Kuulamisõpetuse peatükis pööratakse tähelepanu eri kuulamistakistustele, peatüki eesmärk on kuulamisoskuse parandamine. <br />Väitlusõpetuse peatükis tutvutakse väitluse põhielementidega: eitava ja jaatava kaasuse koostamine, vastase kaasuse ümberlükkamine ning oma kaasuse taastugevdamine, ristküsitlus ning kohtunikutöö. <br /> <br />Õpik on haridus- ja teadusministeeriumi poolt kinnitatud.