Inimeste veenmine

99-leheküljeline taskuformaadis ja pehmes köites raamat sarjast Taskumentor

Äripäev 2010

Sa tead neid küll – andekaid veenjaid, kes mingil moel suudavad kõiki enda ümber oma ideed toetama veenda. Veenvad inimesed loovad oma ettevõttele väärtusi, muutes ideed tulemuseks. Paljud juhid peavad veenmist siiski manipuleerimiseks. Õigesti kasutatuna ei ole veenmine sugugi manipuleerimine. See võib olla hoopis teiste inimeste seisukohtade ja käitumise muutmine või kinnistamine ettevõtte oluliste huvide nimel.

Mõtle ise: üheainsa tööpäeva jooksul võid sa oma osakonnale hankida raha juurde, reklaamida kliendile uue toote eeliseid ja veenda tarnijat tellimust kiiremini kohale toimetama. Igas säärases olukorras on sul oma tahtmise saavutamiseks vaja veenmisoskust. Veenmine on nii kunst kui ka teadus. Sa pead omandama erinevaid oskusi, sealhulgas tekitama usaldusväärsust, võitma enda poole teiste mõtted ja südame ning ületama vastuseisu oma ideedele. Kui sa neid oskusi täiustad, suurendad ka võimalust muuta oma suurepärased ideed väärtuslikuks tulemuseks. See raamat näitab, kuidas seda teha.
Toode on läbi müüdud
Sa tead neid küll – andekaid veenjaid, kes mingil moel suudavad kõiki enda ümber oma ideed toetama veenda. Veenvad inimesed loovad oma ettevõttele väärtusi, muutes ideed tulemuseks. Paljud juhid peavad veenmist siiski manipuleerimiseks. Õigesti kasutatuna ei ole veenmine sugugi manipuleerimine. See võib olla hoopis teiste inimeste seisukohtade ja käitumise muutmine või kinnistamine ettevõtte oluliste huvide nimel.

Mõtle ise: üheainsa tööpäeva jooksul võid sa oma osakonnale hankida raha juurde, reklaamida kliendile uue toote eeliseid ja veenda tarnijat tellimust kiiremini kohale toimetama. Igas säärases olukorras on sul oma tahtmise saavutamiseks vaja veenmisoskust. Veenmine on nii kunst kui ka teadus. Sa pead omandama erinevaid oskusi, sealhulgas tekitama usaldusväärsust, võitma enda poole teiste mõtted ja südame ning ületama vastuseisu oma ideedele. Kui sa neid oskusi täiustad, suurendad ka võimalust muuta oma suurepärased ideed väärtuslikuks tulemuseks. See raamat näitab, kuidas seda teha.
Tooteinfo
Tootekood R0167080
Aasta 2010
Autor Harry Mills
Sari Taskumentor
Kirjastus Äripäev
Kujundaja Maire Pukk
Tõlkija Ülle Jälle
Köide pehme
Lehekülgi 99
EAN 9789949434893
Ümbris ei
Teema