Hoia ja aita selga 2. osa

Rahvalikud võtted seljavalu ja radikuliidi vastu

143-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat 2. osa

Sünnimaa 2012

Kui teeb muret väike seljavaluhoog, pole vaja kohe arsti juurde minna, sageli piisab loodustohtrite ja eneseravijate asjatundlikest nõuannetest. Tasub endale selgeks teha, kus asub keti kõige nõrgem lüli. Sünnimaa seljavaluraamatu teine osa sisaldab ajaproovi edukalt läbinud ravivõtteid igasuguste seljahädade vastu. Siin on külamemmede radikuliidirohud ja koduaia eliksiirid, salvid ja soojendused ristluuvalu raviks, kompressid nimmelihasepõletiku leevenduseks, rohuõlidega määrimised ja kompressid valutavale kehaosale.

Raamatust leiame konkreetseid juhiseid, kuidas maarohtudest efektiivseid tinktuure ja ekstrakte valmistada, kuidas saavutada parimat tervendavat efekti koduste ravivannide tegemisel, kuidas puhastada organismi ja kasutada kõigile jõukohaseid taastusravivõtteid. Tähtsal kohal on lihtsad igapäevased soovitused – selgroosõbralikud liikumisasendid, luustikku tugevdav toitumine, selgroogu abistav võimlemine ja valuhooge vältivad rühiharjutused. Seljavalu pole paratamus, kui iga päev pisutki trenni teha.
Alates 6,00 €
Kui teeb muret väike seljavaluhoog, pole vaja kohe arsti juurde minna, sageli piisab loodustohtrite ja eneseravijate asjatundlikest nõuannetest. Tasub endale selgeks teha, kus asub keti kõige nõrgem lüli. Sünnimaa seljavaluraamatu teine osa sisaldab ajaproovi edukalt läbinud ravivõtteid igasuguste seljahädade vastu. Siin on külamemmede radikuliidirohud ja koduaia eliksiirid, salvid ja soojendused ristluuvalu raviks, kompressid nimmelihasepõletiku leevenduseks, rohuõlidega määrimised ja kompressid valutavale kehaosale.

Raamatust leiame konkreetseid juhiseid, kuidas maarohtudest efektiivseid tinktuure ja ekstrakte valmistada, kuidas saavutada parimat tervendavat efekti koduste ravivannide tegemisel, kuidas puhastada organismi ja kasutada kõigile jõukohaseid taastusravivõtteid. Tähtsal kohal on lihtsad igapäevased soovitused – selgroosõbralikud liikumisasendid, luustikku tugevdav toitumine, selgroogu abistav võimlemine ja valuhooge vältivad rühiharjutused. Seljavalu pole paratamus, kui iga päev pisutki trenni teha.
Tooteinfo
Tootekood R0205177
Aasta 2012
Autor
Osa 2
Kirjastus Sünnimaa
Koostaja Kadi Sarendik
Köide pehme
Lehekülgi 143
EAN 9789949903177
Ümbris ei
Teema

Kas kõik raamatud on kohe saadaval?

Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul. 

Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.


Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?

Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit.
Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu
leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest. 


Kuidas raamatud kätte saab?

Raamatuid saab tellida ise järele tulemiseks kauplusse Harju 1, Tallinnas või pakikappidesse
(2.60) või kulleriga (4.90). Loe rohkem siit.


Millises seisukorras on kasutatud raamatud?

Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.