Hea strateegia / halb strateegia

Nende erinevusest ja sellest, miks see tähtis on

422-leheküljeline tavaformaadis ja kõvas köites raamat

Äripäev 2013

See on raamat tegevuse oskuslikust kavandamisest ja selle kaudu soovitud sihtideni jõudmisest. See on kohustuslik lugemisvara kõigile, kelle tööks on organisatsiooni juhtimine, olgu siis ettevõtluses, poliitikas või mistahes muul alal, aga ka kõigile teistele, kes oma tegevuses senisest tõhusamad ja edukamad olla soovivad. Raamatu autor Richard P. Rumelt väidab, et hea strateegia mõiste on aastaid varjusurmas olnud. Samas ei ole edukas tegutsemine kohase strateegiata võimalik. Hea strateegia aluseks on olukorra adekvaatne hindamine ja raskuste tunnistamine ning sellele vastavalt konkreetsete sammude väljatöötamine. Rumelt pakub välja hulgaliselt juhtnööre ja toob põnevaid näiteid erinevatelt elualadelt alates Apple'ist kuni General Motorsini, Iraagi sõjast Afganistani sündmusteni, väikestest toidupoodidest Wal-Marti hiigelketini, Nvidiast Silicon Graphicsini ning 2007.–2008. aasta finantskriisini. Rumelt toob välja need kriitilised omadused, mis üht mõjusat strateegiat jõuetust strateegiast eristavad, ning annab nõu, kuidas luua strateegia, mis oleks oma nime tõepoolest ka väärt.
Toode on läbi müüdud
See on raamat tegevuse oskuslikust kavandamisest ja selle kaudu soovitud sihtideni jõudmisest. See on kohustuslik lugemisvara kõigile, kelle tööks on organisatsiooni juhtimine, olgu siis ettevõtluses, poliitikas või mistahes muul alal, aga ka kõigile teistele, kes oma tegevuses senisest tõhusamad ja edukamad olla soovivad. Raamatu autor Richard P. Rumelt väidab, et hea strateegia mõiste on aastaid varjusurmas olnud. Samas ei ole edukas tegutsemine kohase strateegiata võimalik. Hea strateegia aluseks on olukorra adekvaatne hindamine ja raskuste tunnistamine ning sellele vastavalt konkreetsete sammude väljatöötamine. Rumelt pakub välja hulgaliselt juhtnööre ja toob põnevaid näiteid erinevatelt elualadelt alates Apple'ist kuni General Motorsini, Iraagi sõjast Afganistani sündmusteni, väikestest toidupoodidest Wal-Marti hiigelketini, Nvidiast Silicon Graphicsini ning 2007.–2008. aasta finantskriisini. Rumelt toob välja need kriitilised omadused, mis üht mõjusat strateegiat jõuetust strateegiast eristavad, ning annab nõu, kuidas luua strateegia, mis oleks oma nime tõepoolest ka väärt.
Tooteinfo
Tootekood R0207255
Aasta 2013
Autor Richard P. Rumelt
Kirjastus Äripäev
Kujundaja Rein Soonsein
Tõlkija Anu Põldsam
Köide kõva
Lehekülgi 422
EAN 9789949464975
Ümbris ei
Teema