Peresse sündinud laps toob oma vanematele enamasti ohtralt rõõmu. Kui aga ilmneb, et laps on erivajadustega, võib see ootamatu ja raske teadmine rõõmud murepilve alla matta. Ometi on laps ikka laps ja oma vanematele kallis. Et taas rõõmu tunda, ei saa lasta muredel võimutseda, vaid tuleb kiiresti asuda väljapääse ja leevendusi otsima.
Ja abi on olemas. Ennekõike vanemate endi sees, kuid tuge pakuvad väljastpoolt ka arstid, lasteaia-, kooli- ja lastekaitsetöötajad. On vaja vaid kuulata, kaalutleda, lugeda, mõista, usaldada ja teha koostööd.
Lastevanematele pakub käesolev raamat informatsiooni erinevate erivajaduste olemuse, toe, abi ja võimaluste, aga ka vastastikuse koostöö tähtsuse kohta nii lasteaias kui ka põhikoolis. Õpetajatele ja lastekaitsetöötajatele annab see teavet erinevatest erivajadustest tulenevate arengu, õppimise ja sotsiaalse toimetuleku iseärasuste kohta.
Samuti tutvustab tugimeetmete praktilisemaid lahendusi nii riiklikul kui ka kohaliku omavalitsuse tasandil, et need lapsed saaksid areneda ning õppida oma võimetele vastavates tingimustes ja tasemel.
Peresse sündinud laps toob oma vanematele enamasti ohtralt rõõmu. Kui aga ilmneb, et laps on erivajadustega, võib see ootamatu ja raske teadmine rõõmud murepilve alla matta. Ometi on laps ikka laps ja oma vanematele kallis. Et taas rõõmu tunda, ei saa lasta muredel võimutseda, vaid tuleb kiiresti asuda väljapääse ja leevendusi otsima.
Ja abi on olemas. Ennekõike vanemate endi sees, kuid tuge pakuvad väljastpoolt ka arstid, lasteaia-, kooli- ja lastekaitsetöötajad. On vaja vaid kuulata, kaalutleda, lugeda, mõista, usaldada ja teha koostööd.
Lastevanematele pakub käesolev raamat informatsiooni erinevate erivajaduste olemuse, toe, abi ja võimaluste, aga ka vastastikuse koostöö tähtsuse kohta nii lasteaias kui ka põhikoolis. Õpetajatele ja lastekaitsetöötajatele annab see teavet erinevatest erivajadustest tulenevate arengu, õppimise ja sotsiaalse toimetuleku iseärasuste kohta.
Samuti tutvustab tugimeetmete praktilisemaid lahendusi nii riiklikul kui ka kohaliku omavalitsuse tasandil, et need lapsed saaksid areneda ning õppida oma võimetele vastavates tingimustes ja tasemel.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://www.raamatukoi.ee/erivajadustega-lapsed-lasteaias-ja-koolis406862Erivajadustega lapsed lasteaias ja koolishttps://www.raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789916620144-518.webp2929EURInStock/Kõik raamatud/perekond ja kodu/kasvatus/Kõik raamatud/humaniora, socialia/pedagoogika, kasvatusPeresse sündinud laps toob oma vanematele enamasti ohtralt rõõmu. Kui aga ilmneb, et laps on erivajadustega, võib see ootamatu ja raske teadmine rõõmud murepilve alla matta. Ometi on laps ikka laps ja oma vanematele kallis. Et taas rõõmu tunda, ei saa lasta muredel võimutseda, vaid tuleb kiiresti asuda väljapääse ja leevendusi otsima.<br /><br />Ja abi on olemas. Ennekõike vanemate endi sees, kuid tuge pakuvad väljastpoolt ka arstid, lasteaia-, kooli- ja lastekaitsetöötajad. On vaja vaid kuulata, kaalutleda, lugeda, mõista, usaldada ja teha koostööd.<br /><br />Lastevanematele pakub käesolev raamat informatsiooni erinevate erivajaduste olemuse, toe, abi ja võimaluste, aga ka vastastikuse koostöö tähtsuse kohta nii lasteaias kui ka põhikoolis. Õpetajatele ja lastekaitsetöötajatele annab see teavet erinevatest erivajadustest tulenevate arengu, õppimise ja sotsiaalse toimetuleku iseärasuste kohta. <br /><br />Samuti tutvustab tugimeetmete praktilisemaid lahendusi nii riiklikul kui ka kohaliku omavalitsuse tasandil, et need lapsed saaksid areneda ning õppida oma võimetele vastavates tingimustes ja tasemel. Peresse sündinud laps toob oma vanematele enamasti ohtralt rõõmu. Kui aga ilmneb, et laps on erivajadustega, võib see ootamatu ja raske teadmine rõõmud murepilve alla matta. Ometi on laps ikka laps ja oma vanematele kallis. Et taas rõõmu tunda, ei saa lasta muredel võimutseda, vaid tuleb kiiresti asuda väljapääse ja leevendusi otsima.<br /><br />Ja abi on olemas. Ennekõike vanemate endi sees, kuid tuge pakuvad väljastpoolt ka arstid, lasteaia-, kooli- ja lastekaitsetöötajad. On vaja vaid kuulata, kaalutleda, lugeda, mõista, usaldada ja teha koostööd.<br /><br />Lastevanematele pakub käesolev raamat informatsiooni erinevate erivajaduste olemuse, toe, abi ja võimaluste, aga ka vastastikuse koostöö tähtsuse kohta nii lasteaias kui ka põhikoolis. Õpetajatele ja lastekaitsetöötajatele annab see teavet erinevatest erivajadustest tulenevate arengu, õppimise ja sotsiaalse toimetuleku iseärasuste kohta. <br /><br />Samuti tutvustab tugimeetmete praktilisemaid lahendusi nii riiklikul kui ka kohaliku omavalitsuse tasandil, et need lapsed saaksid areneda ning õppida oma võimetele vastavates tingimustes ja tasemel.