Eelveenmine

Revolutsiooniline moodus, kuidas mõjustada ja veenda

318-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat

Pegasus 2017

Legendaarse menuraamatu «Mõjustamise psühholoogia» autor, sotsiaalpsühholoog Robert Cialdini heidab valgust veenmiskunstile ja paljastab, et selle saladus ei peitu sõnumis endas, vaid otsustavas momendis enne sõnumi edastamist.

Mis eristab häid suhtlejaid tõeliselt edukatest veenjatest? Cialdini selgitab, kuidas kasutada ära olulist ajaakent enne tähtsa sõnumi edastamist. See on aeg, mis häälestab inimesi nii, et nad oleksid sõnumile vastuvõtlikud juba enne sellega kokkupuutumist. Tõhus veenmine saab teoks vaid läbi tõhusa eelveenmise.

Oma valdkonnas maailmas enim tsiteeritud psühholoog Cialdini «Veenmise kunst» põhineb autori ulatuslikul kogemusel ja kirjeldab võtteid, mida peaks kasutama, et saada oskuslikuks veenjaks. Cialdini väidab, et kuulajate hoiakute, uskumuste või kogemuste muutmine pole vajalik – piisab, kui rääkija suunab enne sõnumi edastamist kuulajate tähelepanu endale soovitud suunas. Cialdini kasutab konkreetsete võtete tutvustamiseks hulgaliselt uuringuid ja lugusid, mis aitavad mõista, kuidas muuta kuulajaskond soodsalt meelestatuks nii, et nad ütleksid «jah».
Toode on läbi müüdud
Legendaarse menuraamatu «Mõjustamise psühholoogia» autor, sotsiaalpsühholoog Robert Cialdini heidab valgust veenmiskunstile ja paljastab, et selle saladus ei peitu sõnumis endas, vaid otsustavas momendis enne sõnumi edastamist.

Mis eristab häid suhtlejaid tõeliselt edukatest veenjatest? Cialdini selgitab, kuidas kasutada ära olulist ajaakent enne tähtsa sõnumi edastamist. See on aeg, mis häälestab inimesi nii, et nad oleksid sõnumile vastuvõtlikud juba enne sellega kokkupuutumist. Tõhus veenmine saab teoks vaid läbi tõhusa eelveenmise.

Oma valdkonnas maailmas enim tsiteeritud psühholoog Cialdini «Veenmise kunst» põhineb autori ulatuslikul kogemusel ja kirjeldab võtteid, mida peaks kasutama, et saada oskuslikuks veenjaks. Cialdini väidab, et kuulajate hoiakute, uskumuste või kogemuste muutmine pole vajalik – piisab, kui rääkija suunab enne sõnumi edastamist kuulajate tähelepanu endale soovitud suunas. Cialdini kasutab konkreetsete võtete tutvustamiseks hulgaliselt uuringuid ja lugusid, mis aitavad mõista, kuidas muuta kuulajaskond soodsalt meelestatuks nii, et nad ütleksid «jah».
Tooteinfo
Tootekood R0275379
Aasta 2017
Autor Robert B. Cialdini
Kirjastus Pegasus
Kujundaja Ivi Piibeleht
Tõlkija Vallo Kask
Köide pehme
Lehekülgi 318
EAN 9789949620555
Ümbris ei
Teema eneseabi

Kas kõik raamatud on kohe saadaval?

Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul. 

Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.


Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?

Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit.
Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu
leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest. 


Kuidas raamatud kätte saab?

Raamatuid saab tellida ise järele tulemiseks kauplusse Harju 1, Tallinnas või pakikappidesse
(2.60) või kulleriga (4.90). Loe rohkem siit.


Millises seisukorras on kasutatud raamatud?

Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.