Dialogical becoming. Professional identity construction of psychology students

285-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat ( keeles)

Tallinn University Press 2008

Raamatus keskendutakse psühholoogiatudengite kutselise identiteedi kujunemisele bakalaureuseõppe ajal. Periood, mille jooksul toimub valmistumine professionaalseks rolliks, mõjutab lisaks teadmiste- ja oskustepagasile ka teisi indiviidi aspekte. Seega on «psühholoogiks saamine» isikupärane kutselisse rolli sisenemise protsess. Raamatu aluseks olev uurimus lähtus idiograafilisest perspektiivist, mis rõhutab üksikjuhtumite olulisust ning keskendumist intraindividuaalsetele muutustele. Longitudinaalne uurimisplaan võimaldas välja tuua arengutrajektoorid, kirjeldamaks muutumisprotsessi. Psühholoogide kutselist identiteeti käsitletakse raamatus struktureeritud tervikuna, milles kutsealasesse rolli sisenemisel leiavad aset muutused.
Raamat sisaldab kuut artiklit.
Artiklid I ja VI tutvustavad uurimuse eri faasides kogutud empiirilisi andmeid. Artikkel I annab ülevaate tudengite professionaalse identiteedi kujunemisest esimese õppeaasta jooksul ülikoolis. Artikkel VI esitleb kolme aasta andmete põhjal välja joonistunud kolme arengutrajektoori. Artiklites II, III, IV, V kaardistatakse ulatusliku empiirilise uurimuse teoreetiline taust.
Alates 11,57 €
Raamatus keskendutakse psühholoogiatudengite kutselise identiteedi kujunemisele bakalaureuseõppe ajal. Periood, mille jooksul toimub valmistumine professionaalseks rolliks, mõjutab lisaks teadmiste- ja oskustepagasile ka teisi indiviidi aspekte. Seega on «psühholoogiks saamine» isikupärane kutselisse rolli sisenemise protsess. Raamatu aluseks olev uurimus lähtus idiograafilisest perspektiivist, mis rõhutab üksikjuhtumite olulisust ning keskendumist intraindividuaalsetele muutustele. Longitudinaalne uurimisplaan võimaldas välja tuua arengutrajektoorid, kirjeldamaks muutumisprotsessi. Psühholoogide kutselist identiteeti käsitletakse raamatus struktureeritud tervikuna, milles kutsealasesse rolli sisenemisel leiavad aset muutused.
Raamat sisaldab kuut artiklit.
Artiklid I ja VI tutvustavad uurimuse eri faasides kogutud empiirilisi andmeid. Artikkel I annab ülevaate tudengite professionaalse identiteedi kujunemisest esimese õppeaasta jooksul ülikoolis. Artikkel VI esitleb kolme aasta andmete põhjal välja joonistunud kolme arengutrajektoori. Artiklites II, III, IV, V kaardistatakse ulatusliku empiirilise uurimuse teoreetiline taust.
Tooteinfo
Tootekood R0167919
Aasta 2008
Autor Katrin Kullasepp,
Kirjastus Tallinn University Press
Köide pehme
Lehekülgi 285
EAN 9789985585962
Ümbris ei

Kas kõik raamatud on kohe saadaval?

Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul. 

Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.


Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?

Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit.
Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu
leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest. 


Kuidas raamatud kätte saab?

Raamatuid saab tellida ise järele tulemiseks kauplusse Harju 1, Tallinnas või pakikappidesse
(2.60) või kulleriga (4.90). Loe rohkem siit.


Millises seisukorras on kasutatud raamatud?

Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.