Dialogical becoming. Professional identity construction of psychology students

285-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat

Tallinn University Press 2008

Raamatus keskendutakse psühholoogiatudengite kutselise identiteedi kujunemisele bakalaureuseõppe ajal. Periood, mille jooksul toimub valmistumine professionaalseks rolliks, mõjutab lisaks teadmiste- ja oskustepagasile ka teisi indiviidi aspekte. Seega on «psühholoogiks saamine» isikupärane kutselisse rolli sisenemise protsess. Raamatu aluseks olev uurimus lähtus idiograafilisest perspektiivist, mis rõhutab üksikjuhtumite olulisust ning keskendumist intraindividuaalsetele muutustele. Longitudinaalne uurimisplaan võimaldas välja tuua arengutrajektoorid, kirjeldamaks muutumisprotsessi. Psühholoogide kutselist identiteeti käsitletakse raamatus struktureeritud tervikuna, milles kutsealasesse rolli sisenemisel leiavad aset muutused.
Raamat sisaldab kuut artiklit.
Artiklid I ja VI tutvustavad uurimuse eri faasides kogutud empiirilisi andmeid. Artikkel I annab ülevaate tudengite professionaalse identiteedi kujunemisest esimese õppeaasta jooksul ülikoolis. Artikkel VI esitleb kolme aasta andmete põhjal välja joonistunud kolme arengutrajektoori. Artiklites II, III, IV, V kaardistatakse ulatusliku empiirilise uurimuse teoreetiline taust.
Alates 11,57 €
Raamatus keskendutakse psühholoogiatudengite kutselise identiteedi kujunemisele bakalaureuseõppe ajal. Periood, mille jooksul toimub valmistumine professionaalseks rolliks, mõjutab lisaks teadmiste- ja oskustepagasile ka teisi indiviidi aspekte. Seega on «psühholoogiks saamine» isikupärane kutselisse rolli sisenemise protsess. Raamatu aluseks olev uurimus lähtus idiograafilisest perspektiivist, mis rõhutab üksikjuhtumite olulisust ning keskendumist intraindividuaalsetele muutustele. Longitudinaalne uurimisplaan võimaldas välja tuua arengutrajektoorid, kirjeldamaks muutumisprotsessi. Psühholoogide kutselist identiteeti käsitletakse raamatus struktureeritud tervikuna, milles kutsealasesse rolli sisenemisel leiavad aset muutused.
Raamat sisaldab kuut artiklit.
Artiklid I ja VI tutvustavad uurimuse eri faasides kogutud empiirilisi andmeid. Artikkel I annab ülevaate tudengite professionaalse identiteedi kujunemisest esimese õppeaasta jooksul ülikoolis. Artikkel VI esitleb kolme aasta andmete põhjal välja joonistunud kolme arengutrajektoori. Artiklites II, III, IV, V kaardistatakse ulatusliku empiirilise uurimuse teoreetiline taust.
Tooteinfo
Tootekood R0167919
Aasta 2008
Autor Katrin Kullasepp
Kirjastus Tallinn University Press
Köide pehme
Lehekülgi 285
EAN 9789985585962
Ümbris ei
Teema