Belbini teejuht: Kuidas tööl edu saavutada

88-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat

Äripäev 2008

Belbini juhtimisteooria värskeim, sel aastal Suurbritannias ilmunud raamat «Kuidas tööl edu saavutada» annab suuniseid nii juhtidele õigete töötajate värbamiseks kui töötajaile sobiva töökoha leidmiseks.
Maailmas laialt tuntud Belbini meeskonnatöö põhimõtteid saab esmakordselt lugeda eesti keeles, kuid teooriat ennast on meil juba ammu kasutatud koolitustel, testide läbiviimisel jms.
Belbini teejuht leiab, et tööalase edu saavutamisel muutub üha tähtsamaks oskus inimestega ringi käia ja sobivalt käituda. Oluline on ka omandada roll, mis just teile sobib. Samas on vaja seda rolli kohandada vastavalt olukorrale ning sellele, kes on veel meeskonnas esindatud. «Elus ei ole oluline mitte üksnes otsustada, kas tahate olla lammas või hunt, vaid ka millal kumbagi rolli kasutada,» nendib raamat, mille on Meredith Belbini meeskonnatöö põhimõtteid aluseks võttes kirja pannud autorite kollektiiv.
Ideaalses meeskonnas on tööl erinevaid rolle kandvad inimesed. Belbini järgi on jaotus: mõtlemisele suunatud rollid innovaator, hindaja, asjatundja; tegevusele suunatud rollid kujundaja, teostaja ja viimistleja; inimestele suunatud koordineerija, võimaluste otsija ja meeskonnatöötaja. Probleemid tekivad siis, kui tasakaal kaob ning tööle võetakse ainult ühte tüüpi töötajaid. Innovaatorid ja kujundajad vajavad ka neid, kes väljapakutud ideed ellu viiks.
Väga hästi on lahti kirjutatud nn raskete kõneluste teema. Mõned inimesed on ühtede silmis rasked, kuid teistel õnnestub nendega päris hästi koos töötada, kuna neil on suurem oskus mugandada oma käitumist teiste järgi.
Kuid igas organisatsioonis on inimesi, kellega on tõesti raske toime tulla, sest nad on teistega koostöö tegemiseks liiga enesekesksed, laisad, ebakompetentsed või pahatujulised, esitavad teistele liiga suuri nõudmisi. Sellised töötajad on koormaks nii klientidele kui kolleegidele. Autorid leiavad, et raskete inimeste muutmisele või katsetesse nendega toimivat töösuhet luua ei maksa panustada liiga palju energiat ja aega. Kohe alguses õige inimese õigele kohale tööle saamine on parem lahendus kui keeruliste personalikriiside lahendamine.
Toode on läbi müüdud
Belbini juhtimisteooria värskeim, sel aastal Suurbritannias ilmunud raamat «Kuidas tööl edu saavutada» annab suuniseid nii juhtidele õigete töötajate värbamiseks kui töötajaile sobiva töökoha leidmiseks.
Maailmas laialt tuntud Belbini meeskonnatöö põhimõtteid saab esmakordselt lugeda eesti keeles, kuid teooriat ennast on meil juba ammu kasutatud koolitustel, testide läbiviimisel jms.
Belbini teejuht leiab, et tööalase edu saavutamisel muutub üha tähtsamaks oskus inimestega ringi käia ja sobivalt käituda. Oluline on ka omandada roll, mis just teile sobib. Samas on vaja seda rolli kohandada vastavalt olukorrale ning sellele, kes on veel meeskonnas esindatud. «Elus ei ole oluline mitte üksnes otsustada, kas tahate olla lammas või hunt, vaid ka millal kumbagi rolli kasutada,» nendib raamat, mille on Meredith Belbini meeskonnatöö põhimõtteid aluseks võttes kirja pannud autorite kollektiiv.
Ideaalses meeskonnas on tööl erinevaid rolle kandvad inimesed. Belbini järgi on jaotus: mõtlemisele suunatud rollid innovaator, hindaja, asjatundja; tegevusele suunatud rollid kujundaja, teostaja ja viimistleja; inimestele suunatud koordineerija, võimaluste otsija ja meeskonnatöötaja. Probleemid tekivad siis, kui tasakaal kaob ning tööle võetakse ainult ühte tüüpi töötajaid. Innovaatorid ja kujundajad vajavad ka neid, kes väljapakutud ideed ellu viiks.
Väga hästi on lahti kirjutatud nn raskete kõneluste teema. Mõned inimesed on ühtede silmis rasked, kuid teistel õnnestub nendega päris hästi koos töötada, kuna neil on suurem oskus mugandada oma käitumist teiste järgi.
Kuid igas organisatsioonis on inimesi, kellega on tõesti raske toime tulla, sest nad on teistega koostöö tegemiseks liiga enesekesksed, laisad, ebakompetentsed või pahatujulised, esitavad teistele liiga suuri nõudmisi. Sellised töötajad on koormaks nii klientidele kui kolleegidele. Autorid leiavad, et raskete inimeste muutmisele või katsetesse nendega toimivat töösuhet luua ei maksa panustada liiga palju energiat ja aega. Kohe alguses õige inimese õigele kohale tööle saamine on parem lahendus kui keeruliste personalikriiside lahendamine.
Tooteinfo
Tootekood R0166688
Aasta 2008
Kirjastus Äripäev
Kujundaja Maret Müür,
Tõlkija Raili Puskar
Köide pehme
Lehekülgi 88
EAN 9789949434251
Ümbris ei
Keel eesti,
Teema eneseabi

Kas kõik raamatud on kohe saadaval?

Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul. 

Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.


Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?

Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit.
Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu
leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest. 


Kuidas raamatud kätte saab?

Raamatuid saab tellida ise järele tulemiseks kauplusse Harju 1, Tallinnas või pakikappidesse
(2.60) või kulleriga (4.90). Loe rohkem siit.


Millises seisukorras on kasutatud raamatud?

Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.