Inimaju on õppimises ületamatu, aga kuidas õppimine üldse toimub? Kas inimene ikka sünnib puhta lehena või suudame me õppida juba emaüsas? Kui suur osa õppimisvõimest on kaasa sündinud ja kui palju me suudame seda tahtlikult suunata? Aga miks ei suuda masin õppimises ikka veel ületada imikut ega talle isegi lähedale jõuda?
Inimese käsutuses olev õppimise «aparaat» on otsesõnu imeline ja Dehaene näitab kätte moodused, kuidas seda veelgi tõhusamalt kasutada. Õppimine toetub neljale sambale: tähelepanu, aktiivne kaasatus, vigade tagasisidestamine ja konsolideerimine, ning autor jagab konkreetseid soovitusi, kuidas neid hariduse andmisel parimal moel ära kasutada.
Stanislas Dehaene on Saclay ajukuvamise keskuse kognitiivse neurokuvamise osakonna direktor ja Collège de France'i eksperimentaalse kognitiivse psühholoogia professor.
Kui tahame olla «kõige targem rahvas», siis see raamat on vajalik teadmiste süst kõigile, kellel ühel või teisel moel on haridusega kokkupuudet.
– Jaan Aru, Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kaasprofessor
Kuidas inimene õpib kõige efektiivsemalt? Kas siis, kui teda kindla käega suunata, või siis, kui ta saab kõike uut ise avastada? Tõde, nagu välja tuleb, on kusagil vahepeal. Raamat seletab ära õppimise loogika ja vastab ka olulistele küsimusele, kuidas on eduka omandamisega seotud tähelepanu, aktiivne kaasatus, õppimisnauding ja õigel viisil antud tagasiside.
Inimaju on õppimises ületamatu, aga kuidas õppimine üldse toimub? Kas inimene ikka sünnib puhta lehena või suudame me õppida juba emaüsas? Kui suur osa õppimisvõimest on kaasa sündinud ja kui palju me suudame seda tahtlikult suunata? Aga miks ei suuda masin õppimises ikka veel ületada imikut ega talle isegi lähedale jõuda?
Inimese käsutuses olev õppimise «aparaat» on otsesõnu imeline ja Dehaene näitab kätte moodused, kuidas seda veelgi tõhusamalt kasutada. Õppimine toetub neljale sambale: tähelepanu, aktiivne kaasatus, vigade tagasisidestamine ja konsolideerimine, ning autor jagab konkreetseid soovitusi, kuidas neid hariduse andmisel parimal moel ära kasutada.
Stanislas Dehaene on Saclay ajukuvamise keskuse kognitiivse neurokuvamise osakonna direktor ja Collège de France'i eksperimentaalse kognitiivse psühholoogia professor.
Kui tahame olla «kõige targem rahvas», siis see raamat on vajalik teadmiste süst kõigile, kellel ühel või teisel moel on haridusega kokkupuudet.
– Jaan Aru, Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kaasprofessor
Kuidas inimene õpib kõige efektiivsemalt? Kas siis, kui teda kindla käega suunata, või siis, kui ta saab kõike uut ise avastada? Tõde, nagu välja tuleb, on kusagil vahepeal. Raamat seletab ära õppimise loogika ja vastab ka olulistele küsimusele, kuidas on eduka omandamisega seotud tähelepanu, aktiivne kaasatus, õppimisnauding ja õigel viisil antud tagasiside.
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://www.raamatukoi.ee/kuidas-me-õpime408023Kuidas me õpime?https://www.raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789949688616-565_1.jpg2323EURInStock/Kõik raamatud/humaniora, socialia/psühholoogia/Kõik raamatud/humaniora, socialia/pedagoogika, kasvatusInimaju on õppimises ületamatu, aga kuidas õppimine üldse toimub? Kas inimene ikka sünnib puhta lehena või suudame me õppida juba emaüsas? Kui suur osa õppimisvõimest on kaasa sündinud ja kui palju me suudame seda tahtlikult suunata? Aga miks ei suuda masin õppimises ikka veel ületada imikut ega talle isegi lähedale jõuda?<br /><br />Inimese käsutuses olev õppimise «aparaat» on otsesõnu imeline ja Dehaene näitab kätte moodused, kuidas seda veelgi tõhusamalt kasutada. Õppimine toetub neljale sambale: tähelepanu, aktiivne kaasatus, vigade tagasisidestamine ja konsolideerimine, ning autor jagab konkreetseid soovitusi, kuidas neid hariduse andmisel parimal moel ära kasutada.<br /><br />Stanislas Dehaene on Saclay ajukuvamise keskuse kognitiivse neurokuvamise osakonna direktor ja Collège de France'i eksperimentaalse kognitiivse psühholoogia professor.<br /><br />Kui tahame olla «kõige targem rahvas», siis see raamat on vajalik teadmiste süst kõigile, kellel ühel või teisel moel on haridusega kokkupuudet.<br /><br />– Jaan Aru, Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kaasprofessor<br /><br /><br /><br />Kuidas inimene õpib kõige efektiivsemalt? Kas siis, kui teda kindla käega suunata, või siis, kui ta saab kõike uut ise avastada? Tõde, nagu välja tuleb, on kusagil vahepeal. Raamat seletab ära õppimise loogika ja vastab ka olulistele küsimusele, kuidas on eduka omandamisega seotud tähelepanu, aktiivne kaasatus, õppimisnauding ja õigel viisil antud tagasiside.<br /><br />– Elina Siilbek, haridusjuht ja koolitaja Inimaju on õppimises ületamatu, aga kuidas õppimine üldse toimub? Kas inimene ikka sünnib puhta lehena või suudame me õppida juba emaüsas? Kui suur osa õppimisvõimest on kaasa sündinud ja kui palju me suudame seda tahtlikult suunata? Aga miks ei suuda masin õppimises ikka veel ületada imikut ega talle isegi lähedale jõuda?<br /><br />Inimese käsutuses olev õppimise «aparaat» on otsesõnu imeline ja Dehaene näitab kätte moodused, kuidas seda veelgi tõhusamalt kasutada. Õppimine toetub neljale sambale: tähelepanu, aktiivne kaasatus, vigade tagasisidestamine ja konsolideerimine, ning autor jagab konkreetseid soovitusi, kuidas neid hariduse andmisel parimal moel ära kasutada.<br /><br />Stanislas Dehaene on Saclay ajukuvamise keskuse kognitiivse neurokuvamise osakonna direktor ja Collège de France'i eksperimentaalse kognitiivse psühholoogia professor.<br /><br />Kui tahame olla «kõige targem rahvas», siis see raamat on vajalik teadmiste süst kõigile, kellel ühel või teisel moel on haridusega kokkupuudet.<br /><br />– Jaan Aru, Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kaasprofessor<br /><br /><br /><br />Kuidas inimene õpib kõige efektiivsemalt? Kas siis, kui teda kindla käega suunata, või siis, kui ta saab kõike uut ise avastada? Tõde, nagu välja tuleb, on kusagil vahepeal. Raamat seletab ära õppimise loogika ja vastab ka olulistele küsimusele, kuidas on eduka omandamisega seotud tähelepanu, aktiivne kaasatus, õppimisnauding ja õigel viisil antud tagasiside.<br /><br />– Elina Siilbek, haridusjuht ja koolitaja