Kuidas sai Venice Beachi T-särgimüüjast kõige edukam televisiooniprodutsent? Kuidas suutis ettevõtja, kes alustas äritegevust garaažis, jõuda niikaugele, et lansseeris kõige enam kõneainet tekitanud tooteid? Kuidas suutis inimõiguste jurist teenida TED-i kõnedest kõige pikema ovatsiooni püsti seisvalt publikult?
Põhjus on selles, et nad rääkisid kõige säravamaid lugusid.
Kommunikatsiooniekspert Carmine Gallo annab raamatus «Jutuvestja saladused» võtmed, kuidas rääkida võimsaid lugusid, mis innustavad, motiveerivad, harivad, ehitavad kaubamärke, aitavad algatada liikumisi ja muudavad elusid.
Raamatus on käsitletud 50 maailmakuulsa juhi ja legendi, sealhulgas Richard Bransoni, Sara Blakely, Elon Muski, Steve Jobsi, Martin Luther Kingi ja mitme teise lugusid. Siit leiab näiteid nii Starbucksi, Southwest Airlinesi, Whole Foodsi kui ka Pixari kohta.
Sõltumata sellest, kas sinu eesmärk on teisi harida, leida rahastust, innustada meeskonda, luua erakordset kultuuri või koostada unustamatut esitlust, on loo jutustamise võime võrratu oskus, mis võib anda sulle teiste ees hindamatu eelise.
Raamatus «Jutuvestja saladused» seletab Gallo, miks meie aju armastab lugusid – eriti veel põhjast tippu jõudmise lugusid – ja kuidas viimase aja teadus aitab luua veenva loo, mis võidab meeli ja südameid. Loo jutustamise oskus võib muuta sinu elu ja nende elu, kellega kokku puutud. Ideed, mis saavad kõige rohkem tähelepanu, on tavaliselt põimitud looga. Sinu lugu võib mõjutada maailma. Just praegu on parim aeg seda teistega jagada. Alusta juba täna ja alusta siit!
Kuidas sai Venice Beachi T-särgimüüjast kõige edukam televisiooniprodutsent? Kuidas suutis ettevõtja, kes alustas äritegevust garaažis, jõuda niikaugele, et lansseeris kõige enam kõneainet tekitanud tooteid? Kuidas suutis inimõiguste jurist teenida TED-i kõnedest kõige pikema ovatsiooni püsti seisvalt publikult?
Põhjus on selles, et nad rääkisid kõige säravamaid lugusid.
Kommunikatsiooniekspert Carmine Gallo annab raamatus «Jutuvestja saladused» võtmed, kuidas rääkida võimsaid lugusid, mis innustavad, motiveerivad, harivad, ehitavad kaubamärke, aitavad algatada liikumisi ja muudavad elusid.
Raamatus on käsitletud 50 maailmakuulsa juhi ja legendi, sealhulgas Richard Bransoni, Sara Blakely, Elon Muski, Steve Jobsi, Martin Luther Kingi ja mitme teise lugusid. Siit leiab näiteid nii Starbucksi, Southwest Airlinesi, Whole Foodsi kui ka Pixari kohta.
Sõltumata sellest, kas sinu eesmärk on teisi harida, leida rahastust, innustada meeskonda, luua erakordset kultuuri või koostada unustamatut esitlust, on loo jutustamise võime võrratu oskus, mis võib anda sulle teiste ees hindamatu eelise.
Raamatus «Jutuvestja saladused» seletab Gallo, miks meie aju armastab lugusid – eriti veel põhjast tippu jõudmise lugusid – ja kuidas viimase aja teadus aitab luua veenva loo, mis võidab meeli ja südameid. Loo jutustamise oskus võib muuta sinu elu ja nende elu, kellega kokku puutud. Ideed, mis saavad kõige rohkem tähelepanu, on tavaliselt põimitud looga. Sinu lugu võib mõjutada maailma. Just praegu on parim aeg seda teistega jagada. Alusta juba täna ja alusta siit!
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://www.raamatukoi.ee/jutuvestja-saladus341939Jutuvestja saladushttps://www.raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789949743247-102.webp1919EURInStock/Kõik raamatud/majandus, äri/Kõik raamatud/tervis ja elustiil/suhted, käitumineKuidas sai Venice Beachi T-särgimüüjast kõige edukam televisiooniprodutsent? Kuidas suutis ettevõtja, kes alustas äritegevust garaažis, jõuda niikaugele, et lansseeris kõige enam kõneainet tekitanud tooteid? Kuidas suutis inimõiguste jurist teenida TED-i kõnedest kõige pikema ovatsiooni püsti seisvalt publikult?<br /><br />Põhjus on selles, et nad rääkisid kõige säravamaid lugusid.<br /><br />Kommunikatsiooniekspert Carmine Gallo annab raamatus «Jutuvestja saladused» võtmed, kuidas rääkida võimsaid lugusid, mis innustavad, motiveerivad, harivad, ehitavad kaubamärke, aitavad algatada liikumisi ja muudavad elusid.<br /><br />Raamatus on käsitletud 50 maailmakuulsa juhi ja legendi, sealhulgas Richard Bransoni, Sara Blakely, Elon Muski, Steve Jobsi, Martin Luther Kingi ja mitme teise lugusid. Siit leiab näiteid nii Starbucksi, Southwest Airlinesi, Whole Foodsi kui ka Pixari kohta.<br /><br />Sõltumata sellest, kas sinu eesmärk on teisi harida, leida rahastust, innustada meeskonda, luua erakordset kultuuri või koostada unustamatut esitlust, on loo jutustamise võime võrratu oskus, mis võib anda sulle teiste ees hindamatu eelise.<br /><br />Raamatus «Jutuvestja saladused» seletab Gallo, miks meie aju armastab lugusid – eriti veel põhjast tippu jõudmise lugusid – ja kuidas viimase aja teadus aitab luua veenva loo, mis võidab meeli ja südameid. Loo jutustamise oskus võib muuta sinu elu ja nende elu, kellega kokku puutud. Ideed, mis saavad kõige rohkem tähelepanu, on tavaliselt põimitud looga. Sinu lugu võib mõjutada maailma. Just praegu on parim aeg seda teistega jagada. Alusta juba täna ja alusta siit! Kuidas sai Venice Beachi T-särgimüüjast kõige edukam televisiooniprodutsent? Kuidas suutis ettevõtja, kes alustas äritegevust garaažis, jõuda niikaugele, et lansseeris kõige enam kõneainet tekitanud tooteid? Kuidas suutis inimõiguste jurist teenida TED-i kõnedest kõige pikema ovatsiooni püsti seisvalt publikult?<br /><br />Põhjus on selles, et nad rääkisid kõige säravamaid lugusid.<br /><br />Kommunikatsiooniekspert Carmine Gallo annab raamatus «Jutuvestja saladused» võtmed, kuidas rääkida võimsaid lugusid, mis innustavad, motiveerivad, harivad, ehitavad kaubamärke, aitavad algatada liikumisi ja muudavad elusid.<br /><br />Raamatus on käsitletud 50 maailmakuulsa juhi ja legendi, sealhulgas Richard Bransoni, Sara Blakely, Elon Muski, Steve Jobsi, Martin Luther Kingi ja mitme teise lugusid. Siit leiab näiteid nii Starbucksi, Southwest Airlinesi, Whole Foodsi kui ka Pixari kohta.<br /><br />Sõltumata sellest, kas sinu eesmärk on teisi harida, leida rahastust, innustada meeskonda, luua erakordset kultuuri või koostada unustamatut esitlust, on loo jutustamise võime võrratu oskus, mis võib anda sulle teiste ees hindamatu eelise.<br /><br />Raamatus «Jutuvestja saladused» seletab Gallo, miks meie aju armastab lugusid – eriti veel põhjast tippu jõudmise lugusid – ja kuidas viimase aja teadus aitab luua veenva loo, mis võidab meeli ja südameid. Loo jutustamise oskus võib muuta sinu elu ja nende elu, kellega kokku puutud. Ideed, mis saavad kõige rohkem tähelepanu, on tavaliselt põimitud looga. Sinu lugu võib mõjutada maailma. Just praegu on parim aeg seda teistega jagada. Alusta juba täna ja alusta siit!