Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://www.raamatukoi.ee/kunstiteaduslikke-uurimusi-2015-1-2187170Kunstiteaduslikke uurimusi 2015/1-2 24. osahttps://www.raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9771406286008-926_3_13.webp66EURInStock/Kõik raamatud/kunst/maal, graafika, skulptuur/Kõik raamatud/kunst/kunstikriitika ja -teooria/Kõik raamatud/kunst/arhitektuur<ul><li>Rene Mäe. Culture, Economy and Work in 2000s–2010s Estonia, <br />7–25<li>Johannes Saar. Melodraama kunstidiskursus. Äripäeva kuulisa Gentleman portreelugude diskursiivne analüüs, 37–56<li>Kadri Asmer. Neokonservatiivne kultuuriteooria, 61–73<li>Kadri Semm. Polügoonteater kui refleksiivne maastiku uurimise meetod, 77–101<li>Anne Kokkov. Roman Ingarden ja Edmund Husserl pildi tajumisest, 105–118<li>Marge Paas. Empaatia kogemus kunstiteoses kujutatud subjekti suhtes: fenomenoloogiline analüüs, 123–134<li>Gottfried Boehm. Teispool keelt? Märkmeid piltide loogika kohta. Saksa keelest tõlkinud Anu Allas, 139–147<li>Esitledes varauusaegseid tallinlasi. Juhan Kreem, 149–152<li>EKA ja sada aastat kunstiharidust. Tiiu Talvistu, 153–159<li>Malle Leisist, häbenemata. Kädi Talvoja, 159–162<li>Piirid jälle segi löödud. Liisa Kaljula, 163–166<li>Eneseloo ja seriaalsuse kestev roll Raul Meele retseptsioonis. Indrek Grigor, 166–169<li>Sürrealismist Eestis, Abi-Piirissaare Dalinistlikku Kõõlu mainimata. Raivo Kelomees, 170–172<li>Kroonika 1. I – 31. XII 2014, 173–182<li>Autorid, 183</ul> <ul><li>Rene Mäe. Culture, Economy and Work in 2000s–2010s Estonia, <br />7–25<li>Johannes Saar. Melodraama kunstidiskursus. Äripäeva kuulisa Gentleman portreelugude diskursiivne analüüs, 37–56<li>Kadri Asmer. Neokonservatiivne kultuuriteooria, 61–73<li>Kadri Semm. Polügoonteater kui refleksiivne maastiku uurimise meetod, 77–101<li>Anne Kokkov. Roman Ingarden ja Edmund Husserl pildi tajumisest, 105–118<li>Marge Paas. Empaatia kogemus kunstiteoses kujutatud subjekti suhtes: fenomenoloogiline analüüs, 123–134<li>Gottfried Boehm. Teispool keelt? Märkmeid piltide loogika kohta. Saksa keelest tõlkinud Anu Allas, 139–147<li>Esitledes varauusaegseid tallinlasi. Juhan Kreem, 149–152<li>EKA ja sada aastat kunstiharidust. Tiiu Talvistu, 153–159<li>Malle Leisist, häbenemata. Kädi Talvoja, 159–162<li>Piirid jälle segi löödud. Liisa Kaljula, 163–166<li>Eneseloo ja seriaalsuse kestev roll Raul Meele retseptsioonis. Indrek Grigor, 166–169<li>Sürrealismist Eestis, Abi-Piirissaare Dalinistlikku Kõõlu mainimata. Raivo Kelomees, 170–172<li>Kroonika 1. I – 31. XII 2014, 173–182<li>Autorid, 183</ul>