Romaane on meil kirjutanud küll rooma keisritest, küll ristisõdijaist (viimastest miskipärast eriti rohkesti, juba Ristikivist peale...), nüüd siis esimene tiibetiaineline... Siiski pole mu eesmärk laiendada eesti romaani geograafilist haardet. Seda suurem on vast lugeja imestus: milleks!?.. nii võõras rahvas, nii kauge kant... Aga mis on meil tegemist rooma keisri või kunagi Palestiinas usu nimel tapelnutega – ja ometi lugejahuvi on olnud... niivõrd kuivõrd. Peaks seda siis jaguma ka kultuurile, milles kaks nii olulist valdkonda nagu usu- ja suguelu on väga erinevad meile harjumuspärasest, ei vastandu, vaid võimenduvad ühtesulamisest – juba selle poolest võiks huvi olla, et näha, kuidas siis nemad... Aga enam veel – on meilgi inimesi, kes leiavad just sellises ellusuhtumises midagi, mille järele nad on ilma enese teadmata puudust tundnud... Euroopa kultuuris on juba Dantest ja Petrarcast peale põhjalikku kujutamist leidnud seksuaalsuse ja hinge liitumise kõik võimalused, pole aga kujunenud vähimatki ettekujust sellest, mis saab võimalikuks, kui liituvad seksuaalsus ja vaim; kuna kirikuisad sugereerisid keha patuseks, ei saadud isegi uurima hakata, kuidas kehasisesed energiad – ja eriti kõige tugevam neist, seksuaalenergia – võimaldavad arendada teadvusseisundeid. Selle kõigege on põhjalikult tegeldud Indias ja Tiibetis. Kas tõesti pole Euroopas kirjutatud veel ühtki romaani, mis kujutaks sellistelt eeldustelt lähtuvat armuelu?!
Romaane on meil kirjutanud küll rooma keisritest, küll ristisõdijaist (viimastest miskipärast eriti rohkesti, juba Ristikivist peale...), nüüd siis esimene tiibetiaineline... Siiski pole mu eesmärk laiendada eesti romaani geograafilist haardet. Seda suurem on vast lugeja imestus: milleks!?.. nii võõras rahvas, nii kauge kant... Aga mis on meil tegemist rooma keisri või kunagi Palestiinas usu nimel tapelnutega – ja ometi lugejahuvi on olnud... niivõrd kuivõrd. Peaks seda siis jaguma ka kultuurile, milles kaks nii olulist valdkonda nagu usu- ja suguelu on väga erinevad meile harjumuspärasest, ei vastandu, vaid võimenduvad ühtesulamisest – juba selle poolest võiks huvi olla, et näha, kuidas siis nemad... Aga enam veel – on meilgi inimesi, kes leiavad just sellises ellusuhtumises midagi, mille järele nad on ilma enese teadmata puudust tundnud... Euroopa kultuuris on juba Dantest ja Petrarcast peale põhjalikku kujutamist leidnud seksuaalsuse ja hinge liitumise kõik võimalused, pole aga kujunenud vähimatki ettekujust sellest, mis saab võimalikuks, kui liituvad seksuaalsus ja vaim; kuna kirikuisad sugereerisid keha patuseks, ei saadud isegi uurima hakata, kuidas kehasisesed energiad – ja eriti kõige tugevam neist, seksuaalenergia – võimaldavad arendada teadvusseisundeid. Selle kõigege on põhjalikult tegeldud Indias ja Tiibetis. Kas tõesti pole Euroopas kirjutatud veel ühtki romaani, mis kujutaks sellistelt eeldustelt lähtuvat armuelu?!
Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul.
Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.
Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?
Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit. Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest.
Kuidas raamatud kätte saab?
Saadame raamatuid kõigisse pakikappidesse ja kulleriga otse tellija aadressile. Raamatuile saab ka ise kauplustesse järele tulla: Harju tn 1 Tallinnas või Lossi tn 28 Viljandis. Soome, Lätti ja Leetu saadame raamatuid nii pakikappidesse kui tavapostiga, mujale maailmas samuti tavapostiga. Loe lähemalt siit.
Millises seisukorras on kasutatud raamatud?
Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.
product
https://www.raamatukoi.ee/tsojell-ja-lootosestsündinu178451Tsojell ja Lootosestsündinuhttps://www.raamatukoi.ee/media/catalog/product/9/7/9789949494095-301.webp99EURInStock/ilukirjandus/eesti ilukirjandusRomaane on meil kirjutanud küll rooma keisritest, küll ristisõdijaist (viimastest miskipärast eriti rohkesti, juba Ristikivist peale...), nüüd siis esimene tiibetiaineline... Siiski pole mu eesmärk laiendada eesti romaani geograafilist haardet. Seda suurem on vast lugeja imestus: milleks!?.. nii võõras rahvas, nii kauge kant... Aga mis on meil tegemist rooma keisri või kunagi Palestiinas usu nimel tapelnutega – ja ometi lugejahuvi on olnud... niivõrd kuivõrd. Peaks seda siis jaguma ka kultuurile, milles kaks nii olulist valdkonda nagu usu- ja suguelu on väga erinevad meile harjumuspärasest, ei vastandu, vaid võimenduvad ühtesulamisest – juba selle poolest võiks huvi olla, et näha, kuidas siis nemad... Aga enam veel – on meilgi inimesi, kes leiavad just sellises ellusuhtumises midagi, mille järele nad on ilma enese teadmata puudust tundnud... Euroopa kultuuris on juba Dantest ja Petrarcast peale põhjalikku kujutamist leidnud seksuaalsuse ja hinge liitumise kõik võimalused, pole aga kujunenud vähimatki ettekujust sellest, mis saab võimalikuks, kui liituvad seksuaalsus ja vaim; kuna kirikuisad sugereerisid keha patuseks, ei saadud isegi uurima hakata, kuidas kehasisesed energiad – ja eriti kõige tugevam neist, seksuaalenergia – võimaldavad arendada teadvusseisundeid. Selle kõigege on põhjalikult tegeldud Indias ja Tiibetis. Kas tõesti pole Euroopas kirjutatud veel ühtki romaani, mis kujutaks sellistelt eeldustelt lähtuvat armuelu?! Romaane on meil kirjutanud küll rooma keisritest, küll ristisõdijaist (viimastest miskipärast eriti rohkesti, juba Ristikivist peale...), nüüd siis esimene tiibetiaineline... Siiski pole mu eesmärk laiendada eesti romaani geograafilist haardet. Seda suurem on vast lugeja imestus: milleks!?.. nii võõras rahvas, nii kauge kant... Aga mis on meil tegemist rooma keisri või kunagi Palestiinas usu nimel tapelnutega – ja ometi lugejahuvi on olnud... niivõrd kuivõrd. Peaks seda siis jaguma ka kultuurile, milles kaks nii olulist valdkonda nagu usu- ja suguelu on väga erinevad meile harjumuspärasest, ei vastandu, vaid võimenduvad ühtesulamisest – juba selle poolest võiks huvi olla, et näha, kuidas siis nemad... Aga enam veel – on meilgi inimesi, kes leiavad just sellises ellusuhtumises midagi, mille järele nad on ilma enese teadmata puudust tundnud... Euroopa kultuuris on juba Dantest ja Petrarcast peale põhjalikku kujutamist leidnud seksuaalsuse ja hinge liitumise kõik võimalused, pole aga kujunenud vähimatki ettekujust sellest, mis saab võimalikuks, kui liituvad seksuaalsus ja vaim; kuna kirikuisad sugereerisid keha patuseks, ei saadud isegi uurima hakata, kuidas kehasisesed energiad – ja eriti kõige tugevam neist, seksuaalenergia – võimaldavad arendada teadvusseisundeid. Selle kõigege on põhjalikult tegeldud Indias ja Tiibetis. Kas tõesti pole Euroopas kirjutatud veel ühtki romaani, mis kujutaks sellistelt eeldustelt lähtuvat armuelu?!