10 sammu ideaalse kingituseni

Ärimeenete käsiraamat

135-leheküljeline tavaformaadis ja pehmes köites raamat

Stillabunt 2017

Ärimeenete ja reklaamkingituste olulisust turunduses kiputakse sageli alahindama, delegeerides nendega tegelemise assisteerivatele jõududele. Selline suhtumine on lühinägelik, sest ärimeene «töötab» enamasti palju kauem kui mistahes muu turunduse tööriist. Kvaliteetne kingitus võib kinkija turundussõnumit edastada isegi aastaid. Samuti loob nutikas meene positiivse emotsiooni ning võimaldab väga täpselt kingi saajate sihtrühma määrata. Seetõttu on ärikingituste kontseptsiooni sidumine üldise turundusstrateegia ja tegevusplaaniga enam kui vajalik.

Mõte kirjutada ärimeenete käsiraamat koorus välja meie mõlema mentoritööst Marketingi Instituudis, kus oleme nõustanud ja koolitanud nii suuri kui väiksemaid ettevõtteid. Selgus, et vajadus koondada meenete ja reklaamkingituste teema terviklikult ühtede kaante vahele on selgelt olemas, kuna varem pole Eestis selles vallas teadaolevalt ühtki käsiraamatut välja antud. Nii ongi meie raamatu eesmärgiks olla praktiline teejuht ärikingituste valdkonna korraldamisel ja teenusepakkujatega suhtlemisel.

See on abimeheks kõigile, kes ärikingituste tellimisega kokku puutuvad: alates turundusspetsialistidest ja juhiabidest kuni ärijuhtideni. Ärimeenete käsiraamat käib samm-sammult läbi kogu meenete ja kingituste tellimise protsessi.

Sissejuhatuseks teeme põgusa ülevaate ärikingituste ajaloost, mis ulatub enam kui 200 aasta taha. Seejärel avame ärimeenete rolli 21. sajandi turundusstrateegias ja kirjeldame kingitustele rajatud edukaid turunduskampaaniaid nii Eestist kui piiri tagant. Räägime etiketist ning erinevate kultuuride ootustest kingitustele, selgitame meenekontseptsiooni ja tervikliku kingitusteportfelli loomist ning toome välja ärimeenete nõudmised stiiliraamatule (CVI).

Kui taustateadmised on selged, jõuame miljoni dollari küsimuseni – kuidas jõuda eristuva ja laineid lööva ärimeeneni? Anname hea loovlahenduse leidmiseks nippe ning toome näiteid meenemaailma eepilistest edulugudest ja ka ebaõnnestumistest. Selgitame enimlevinud töötlustehnikaid ning kingituste toorikute kvaliteedi kontrollimist. Olulise aspektina käsitleme ka ärimeenete eelarvestamist ja koguste planeerimist. Eraldi peatükk on pühendatud meenete tasuvusele ja selle hindamise mõõdikutele, Sissejuhatus ärimeenete maailma sest lisaks hinnale on ärikingituste rentaablus oluline võtmenäitaja. Viimases osas võtame kokku ärimeenete tulevikutrendid alates jagamismajandusest kuni neuroteadusteni. Peatükkide lõppu oleme loonud kokkuvõtva meelespea ning lisanud paljude teemade laienduseks praktiku kommentaari ja teemakohase harjutuse, et saaksid loetu üle mõtiskleda just oma organisatsiooni võtmes.

Natuke ka meist ja meie kogemusest.

Riho Vaher on reklaamkingituste alal töötanud alates aastast 2001, sellest enam kui kümme aastat olnud ettevõtja. Riho on õppinud Tallinna Tehnikaülikoolis haldusjuhtimise erialal ning omandab praegu sealsamas finantsjuhtimise oskusi.

Mari-Liis Kallismaa on ärimeenete ja turunduse valdkonnas tegutsenud enam kui kümme aastat ning töötanud nii tellija kui ka teenusepakkuja poolel. Ta on kaitsnud Tartu Ülikoolis magistrikraadi rahvusvahelise turunduse suunal.

Praegu oleme mõlemad ametis oma loodud turundusagentuuris Stillabunt, kus pakume koos heade kolleegidega lisandväärtust klientide turundustegevustes. Oma karjääri jooksul oleme ärimeenetega varustanud enam kui 1500 ettevõtet ning pakkunud välja üle 10 000 loovidee, mis on realiseerunud näiteks ligi 2,5 tonnis kruusides, enam kui 150 000 pastapliiatsis ja paljudes teistes reklaamkingitustes. Tänu klientide usaldusele oleme tänaseks need, kes me oleme.
Toode on läbi müüdud
Ärimeenete ja reklaamkingituste olulisust turunduses kiputakse sageli alahindama, delegeerides nendega tegelemise assisteerivatele jõududele. Selline suhtumine on lühinägelik, sest ärimeene «töötab» enamasti palju kauem kui mistahes muu turunduse tööriist. Kvaliteetne kingitus võib kinkija turundussõnumit edastada isegi aastaid. Samuti loob nutikas meene positiivse emotsiooni ning võimaldab väga täpselt kingi saajate sihtrühma määrata. Seetõttu on ärikingituste kontseptsiooni sidumine üldise turundusstrateegia ja tegevusplaaniga enam kui vajalik.

Mõte kirjutada ärimeenete käsiraamat koorus välja meie mõlema mentoritööst Marketingi Instituudis, kus oleme nõustanud ja koolitanud nii suuri kui väiksemaid ettevõtteid. Selgus, et vajadus koondada meenete ja reklaamkingituste teema terviklikult ühtede kaante vahele on selgelt olemas, kuna varem pole Eestis selles vallas teadaolevalt ühtki käsiraamatut välja antud. Nii ongi meie raamatu eesmärgiks olla praktiline teejuht ärikingituste valdkonna korraldamisel ja teenusepakkujatega suhtlemisel.

See on abimeheks kõigile, kes ärikingituste tellimisega kokku puutuvad: alates turundusspetsialistidest ja juhiabidest kuni ärijuhtideni. Ärimeenete käsiraamat käib samm-sammult läbi kogu meenete ja kingituste tellimise protsessi.

Sissejuhatuseks teeme põgusa ülevaate ärikingituste ajaloost, mis ulatub enam kui 200 aasta taha. Seejärel avame ärimeenete rolli 21. sajandi turundusstrateegias ja kirjeldame kingitustele rajatud edukaid turunduskampaaniaid nii Eestist kui piiri tagant. Räägime etiketist ning erinevate kultuuride ootustest kingitustele, selgitame meenekontseptsiooni ja tervikliku kingitusteportfelli loomist ning toome välja ärimeenete nõudmised stiiliraamatule (CVI).

Kui taustateadmised on selged, jõuame miljoni dollari küsimuseni – kuidas jõuda eristuva ja laineid lööva ärimeeneni? Anname hea loovlahenduse leidmiseks nippe ning toome näiteid meenemaailma eepilistest edulugudest ja ka ebaõnnestumistest. Selgitame enimlevinud töötlustehnikaid ning kingituste toorikute kvaliteedi kontrollimist. Olulise aspektina käsitleme ka ärimeenete eelarvestamist ja koguste planeerimist. Eraldi peatükk on pühendatud meenete tasuvusele ja selle hindamise mõõdikutele, Sissejuhatus ärimeenete maailma sest lisaks hinnale on ärikingituste rentaablus oluline võtmenäitaja. Viimases osas võtame kokku ärimeenete tulevikutrendid alates jagamismajandusest kuni neuroteadusteni. Peatükkide lõppu oleme loonud kokkuvõtva meelespea ning lisanud paljude teemade laienduseks praktiku kommentaari ja teemakohase harjutuse, et saaksid loetu üle mõtiskleda just oma organisatsiooni võtmes.

Natuke ka meist ja meie kogemusest.

Riho Vaher on reklaamkingituste alal töötanud alates aastast 2001, sellest enam kui kümme aastat olnud ettevõtja. Riho on õppinud Tallinna Tehnikaülikoolis haldusjuhtimise erialal ning omandab praegu sealsamas finantsjuhtimise oskusi.

Mari-Liis Kallismaa on ärimeenete ja turunduse valdkonnas tegutsenud enam kui kümme aastat ning töötanud nii tellija kui ka teenusepakkuja poolel. Ta on kaitsnud Tartu Ülikoolis magistrikraadi rahvusvahelise turunduse suunal.

Praegu oleme mõlemad ametis oma loodud turundusagentuuris Stillabunt, kus pakume koos heade kolleegidega lisandväärtust klientide turundustegevustes. Oma karjääri jooksul oleme ärimeenetega varustanud enam kui 1500 ettevõtet ning pakkunud välja üle 10 000 loovidee, mis on realiseerunud näiteks ligi 2,5 tonnis kruusides, enam kui 150 000 pastapliiatsis ja paljudes teistes reklaamkingitustes. Tänu klientide usaldusele oleme tänaseks need, kes me oleme.
Tooteinfo
Tootekood R0273959
Aasta 2017
Autor Riho Vaher Mari-Liis Kallismaa
Kirjastus Stillabunt
Köide pehme
Lehekülgi 135
EAN 9789949817917
Ümbris ei
Teema majandus, äri

Kas kõik raamatud on kohe saadaval?

Uued raamatud - suur osa on laos olemas (seisukord>uus), aga suur osa on ka tellimisel (seisukord > uus tellimisel). Tellimisel raamatud saabuvad lattu enamasti 1-2-3 päeva jooksul. 

Kasutatud raamatud (seisukord > väga hea, hea, rahuldav) on kõik kohe laos või poes olemas.


Mis siis teha, kui minu otsitud raamat on läbi müüdud?

Leia otsitav raamat täppisotsinguga siit.
Saada oma soov info@raamatukoi.ee. Me salvestame selle ja anname teada, kui raamatu
leiame. Vahel leiame kiiresti, vahel kulub aastaid. On raamatuid, mille järjekorras on mitu inimest. 


Kuidas raamatud kätte saab?

Raamatuid saab tellida ise järele tulemiseks kauplusse Harju 1, Tallinnas või pakikappidesse
(2.60) või kulleriga (4.90). Loe rohkem siit.


Millises seisukorras on kasutatud raamatud?

Iga kasutatud raamatu eksemplari juures on märgitud seisukord: väga hea, hea, rahuldav, halb ja vajadust mööda ka täpsustus. Loe lähemalt siit.